Sevgilim çiğköfteci ve utanıyorum bu sebepten ayrılmak kötülük müdür?

Yani arkadaşlarımın sevgilileri mühendis bankacı hastanede anestezist falan ama benimki çiğköfteci ve söylerken çekiniyorum. Gülüyolar duyunca arkadaşlar bu sebepten ayrılmak kötülük mü?

Sevgilim çiğköfteci ve utanıyorum bu sebepten ayrılmak kötülük müdür?
Cevapla