Görücü gideceğiz. Sizce aramızdaki yaş farkı sorun mu? Biraz kilom var beni beğenir mi?

Bugun bir kızla tanişmaya gidecegiz ailesinin yaninda nasıl davranmalıyım eger yanliz yonusacak olursak nasıl konusmalıyım neler sorabilirim. Ben 29 yasindayim kızla sanırim 20 21 falan yasi sorun eder mi veya edilmeli mi sorum. biraz kiloluyum. Ve acikcası bana kilom normal gelmesine ragmen çevresel baskılardan biraz özgüvenim yıkık durumda önceleri 3 4 sevgilim. oldu ama su aralar bu özgüvensizlik. yüzünden kadınlarla konuşmakta isteksizlik utangacliķ oluştu bende. Tavsiyeleriniz görüsleriniz nelerdir. Lütfen kırıcı degil. yapici yorumlar yapalım.

Görücü gideceğiz. Sizce aramızdaki yaş farkı sorun mu? Biraz kilom var beni beğenir mi?
Cevapla