Sevgilim ağzımı her açtığımda aptal olduğumu hissettiriyor beni sevmiyor gibi hissediyorum ne yapmalıyım?

benim kusurlarımı veya ona utanç verici gelen yaptığım şeyleri kırılacağımı bile bile yüzüme vuruyor sürekli eleştiriyor belki bunu benim iyiliğim için biraz kendime çekidüzen vermem için yapıyor ama insan sevdiğinin kusurlarını görmez ki utangaç olmamla, arkadaşlarımla, sevdiğim şeylerle, bazen direk dış görünüşümle dalga geçiyor aptal olduğumu söylüyor ve bunları kaba bir dille söylüyor artık konuşmaktan çekinir oldum ama soğuk davranmak ta istemiyorum öyle yaptığım zaman beni sevmiyorsun konuştuğun başka birileri mi var diyor bana öyle söylediği zaman ona onu sevdiğimi kanıtlamıştım 2 saat onu ne kadar sevdiğimi söylemiştim ben sevmiyorsun diyince de ayrıl o zaman demişti bunu hakedecek kötü bir şey de yapmıyorum ona zararım yok yararım var her halinde iyi olsun kötü olsun ona ayak uydurmaya çalışıp hatalarını görmezden geliyorum en ufak şeyde benimle kavga edip bana bok gibi davrandığında olayın sonunda hiç bir şey olmamış gibi davranıp özür dilememesi gerektiğini söylüyorum o da hiç çekinmeden bana küfür edip kendisi mükemmelmiş gibi beni eleştiriyor kötü hissettiğimi bile bile bana karşı cins arkadaşlarıyla olan samimiyetini anlatıyor övüyor bir şey hakkında uyuşmayan en ufak bir fikrimiz olsun ayrılalım diyor bunu şaka amaçlı söylüyor tabii ama ben en ufak şeyleri kafaya takıyorum çok üzülüyorum bunları yapıyor ama tabii ki iyi hissettirip güzel şeyler söylediği iltifat ettiği zamanlar oluyor yine de ne yapacağımı şaşırdım artık çok kafamı karıştırıyor ilk başlarda böyle davranmıyordu bana sevgili olunca çok değişti ne yapacağım
Sevgilim ağzımı her açtığımda aptal olduğumu hissettiriyor beni sevmiyor gibi hissediyorum ne yapmalıyım?
Cevapla