Karşı cinsle iletişimde cok çekingen ve utangacim böyle olduğu için uzun zamandır sevgilim yok nasıl asarım bu durumu?

Arkadaşlar selam sevgilim yok ama artık bende ciddi ilişkim olsun evlenmek istiyorum iş yerinde bir abla herkesin içinde yeğeni ile tanıştırmak istediğini söyledi aslında burada çevrem yok istiyordum herkes ooo falan yapınca birden kızarıp utanıp istemiyorum dedim... ama çocuğun instasinin kullanıcı adını da gördüm sizce nasıl bir yol izlemeliyim iş yerim çok dedikoducu bende sevmiyorum böyle konuşmaları çocuğu eklemelimiyim yoksa o abla ile mi iletişime gecmeliyim?
Karşı cinsle iletişimde cok çekingen ve utangacim böyle olduğu için uzun zamandır sevgilim yok nasıl asarım bu durumu?
Cevapla