Güncellemeler
+1 yıl
Sorun şu ki diyelim arkadaş cevresinden tanıştık ozaman belki hakkımda bir şeyler duyduğu için tanışmak isteyecek ama bu tür yerlerde sırf dış görünüş yüzünden. Bilemedim. 🤷🏼♀️
Sizce ciddi düşünebilir mi?
Tanımadığı bi insanla konuşmak isteyen birinin en başta ciddi düşünmesi mümkün değil zaten : D kıza göre değişir eğlence ciddiyet meselesi zamanla
Cevap
3Cevap
Görmüş beğenmiş olabilir kimse kimseyi tanımadan ciddi düşünemezki. Ben seni gördüm gel evlenelim olamaz. İnsanlar bu şekildede tanışabilir ama kimse güven duymaz. Ciddiyede almaz
yaani çok azı öyle denk gelir, zaten bizimle ciddi olsanız bile bizim gibi erkeklerin çok kız çevresi olur ilerde rahatsız olursunuz.
Yahu bazen insan kadınını buldu sanır gelir teklif eder. Nie basite indirgyorsun
Valla düşünebilir biliyon mu artık tanışmak çok zor çünkü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?