Mesaj atmasını bekliyorum ama yazmıyor. Ne o bana yazıyor, ne ben ona yazıyorum. Başkasıyla konuşuyordur değil mi :( ?

Sabahtan beri hiç yazmadı bekliyorum ya bir mesaj bekliyorum sadece. Bugün izinli işte filanda değil evde yani ama yazmıyor :(

Mesaj atmasını bekliyorum ama yazmıyor. Ne o bana yazıyor, ne ben ona yazıyorum. Başkasıyla konuşuyordur değil mi :( ?
Cevapla