Allah beni kanka olarak yaratmış, çok yalnızım. Ne yapayım ben?

Allah beni kanka olarak yaratmış. Doğarken
Single player secenegini secmisim. Dünyadaki insan nufusu kesin 6, 500,001 gibi cift sayi degil de tek sayi ve ben o sondaki tek rakamim esim yok. Kesin kaderin ortanca cocuguyum, buyuk abisi kadar saygi görmeyen ve küçük kardeşi kadar sevilmeyen. Bu kadar rezil olmak çok kötü insalar hep arkadaşım oluyor friendzone yedim tokum 😔 😔 😔 😔 😔 😔 😔 😔 😔 😔 😔 😔
Allah beni kanka olarak yaratmış, çok yalnızım. Ne yapayım ben?
Cevapla