
Selamlar.. Flörtünüzle ikinci buluşmanızdan sonra üzeri kapalı mesaj verse ne tepki verirsiniz? :D 🤟

Benle söyle
Oyna, bir sağa bir sola
Oyna, gel hadi bu taraf
Oyna, dertlerini koy kenara
Oyna, bu gece yalnız uyuma
#heartoffire
#smell

Selamlar.. Flörtünüzle ikinci buluşmanızdan sonra üzeri kapalı mesaj verse ne tepki verirsiniz? :D 🤟

Benle söyle
Oyna, bir sağa bir sola
Oyna, gel hadi bu taraf
Oyna, dertlerini koy kenara
Oyna, bu gece yalnız uyuma
#heartoffire
#smell
“Yavaş ol yiğidim ciğerimi söktün “ de 😂😂
Bazı flört edilen kadınlar bence daha da fazla şaşırtabiliyor 😀 Sanırsın ki erkekler isteklidir ve öyledir, istekli kadınlar erkeklerden daha fena 😀😀
Ne ikinci buluşması, kadın/kadınların bazıları ilk buluşmada direkt evime gidelim mi/evine /müsait bir yere gidelim mi de diyebiliyorlar 😀😀 Nasıl bir istekse o artık 😀 Ya da ne sezildiyse 😂😂🔥🔥 Ama en güzeli sonrasında düzenli istemeleri 😀😂
İki ihtimal var ben daha yeni yeni tanışıyorsam konuşuyorsam böyle diyorsa masadaki sıvı içeceklerden böyle alır o adamın yüzüne fırlatırım bu ilk ihtimal
İkinci ihtimal de şu eğer ben bu kişiyle daha önce internetten çok uzun süredir görüşüyorsam tanıyorsam ediyorsam içimde duygular varsa tamam derim yani gel birlikte uyuyalım ne kadar çabuk olduğuna bağlı henüz yeni tanışıyorsam olmaz ama önceden tanıyorsam uzak mesafe ilişkisi gibi bir şeyse olur.
O ne öyle derim niyetini söyle bana net gel bebeğim derim 😅
Zaten başka türlüsü mümkün olmaz. İyi hoş hiç bir türlüsünü olduramıyoruz🤣
ahaha :D bu şey değil mi ya canıma minnet 😂😂
Geliyo acı biber yavrum ahah :D 🌶︎
Ricalar bebeim 💋💋
Cevap
11Cevap
Öncesinde zaten samimiysek ve yeterli vakti elde etmişsek güler geçerim
Selam gadası 🙃
Haklısın balkonda yatıp bana bekçilik edecek birine ihtiyaç vardı denebilir.
ahs balkonda bekçilik neden ediyor peki tam olarak kaçırmasınlar diye mi 😂
Gibi gibi 😂
seviyordur gerçekten
Ayıcığımla 🧸uyuyorum yalnız uyumuyorum teşekkürler, derim
Ayıcığını aratmam derse 😂😂
Ayvayı yerim o zaman 😂
😂😂👍
Yalnız uyuyacagım kim söyledi ki derdim
Merak etsin ki eve gelsin Sonrası malum😉
Mantıken zaten eve gelmek istiyor karşı taraf yani ekstra merak etmesi için herhangi bir hamleye gerek yoktu ki 😂
Olsun merak kediyi dahada heyecanlandırır
Öyle basitleşirki gözümde sağlam bir ilişki kuramayacagımızın kanıtı olur resmen , kalbini kırmadan evine bırakıp uzaklasırım araya biraz mesafe koyarım kimle takılırsa da takılsın kafasına göre... 🥂
Sevgilim bile olmayan birinin böyle demesi saçma olur. Sonrasında sevgilide olmam öyle olunca muhtemelen
yalnızlığını gel! Korkma, sıkılmayız. Senin yalnızlığın benim yalnızlığımla konuşur, Biz ikimiz susarız, derim
Sevgi bağımizi kuralım artık mi diyor adım atallimmi diyor ne diyor bu adamm ne
Haklısın komşunun oğlunu çağırayım en iyisi ben denilebilir. Ama ben demem şahsen. Direk kalkar giderim 😂😂
böyle tepkilerin gecesi birlikte geçiyor genelde
Ikıncı bulusmada oyle dıyen cıddı dusunmuyordur
Soruyu bak ya ikinci buluşmada böyle diyen biri ciddi düşünmuyordur hic sevmem böyle askı abartanları birde hic sevmeyenleri umursamaz ciftleri ortası olacak ya
Demez o beni bilir 🤪🤪
Benim yatak tek kişilik derim 😀
Gel beni mik de
Engellerdim büyük ihtimalle
Sen gel istersen derdim heralde
Hızlı joe
Aslında tamam haklısın eski sevgilimi arıyorum gelsin diyecektin 🤣🤣🤣
Ne münasebet
Yalnız değilim zaten de 😄
Arzulu denir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?