{soruma geelll}
Kdkdkdk
Foto istemek için nasıl saçmalıklar üretilebilir?😂

#reda
-Saçlarını mı kestin ya sen?
- Hayır ne alaka
- Bana öyle geldi gibi. Göndersene bir fotoğrafını bence kestin sen
Seçenek 1
- Tamam.
Seçenek 2.
- Saçmalama.
- O zaman gel değişiklik yapalım saçlarımıza aynı anda?
- Ne gibi?
- Ben sana fotoğraf göndereceğim ve öneri sunacağım sende bana?
- Deneyelim bakalım..
Şu ana kadar hep çalıştı bu sistemim 🤣😁
Aslinda fotolar yok mesela ben fotosu olmayana yorum yapmıyorum. Sizin fotonuz var ben de var. duzgun bir cok insanda var. simdi ozel atıyor tabi ki merak edip istiyorsun. karsinda kim var bilmiyorsun ki. yani direk isterim ben açıkçası. Sapikmi erkekmi evli koca kadin ya da çocuk mu bilmemiz lazim
Güzel bahanelere açığım 😅
Güzel bahaneler olursa eig seçerim gel bak kopyacı yuuiii jdjdj
Bahaneye gerek duymam, direkt görüntülü ararım..
Numarası yoksa🥹
Numarası yoksa bende olmam ki asko öyle flört mu olur
Flört değil ki jdjdj
Ney kız net söyle de ona gore yorum yapimm
Telepati yaparak soruma getirmeye çalışıyorum 😂🙈😂 djjdjfjf
Ahahah
Eig için sağol kuşum
Rica ederim🍀
Cevap
50Cevap
Moralim çok bozuk seni görsem iyi gelecek gibi🙈😅
Fotola beni yiğidümmmm djjdjd
😅😅
Yavrum ben çok güzel yüz falı bakarım. ://
Selam gadası 🙃
Eğer ki öyle bir niyetim olsa açık açık demeyi tercih ederim.
Bahanem yok direk istiyorum
Kıvranmam. Dümdüz "Seni görebilir miyim?" derim
ilgi duyuyorsam direkt söylerim ve fotoğraf da isterim.
üstelik albümünden seçerek, en beğendiğim fotoğrafı isterim.
bahaneye gerek duymam.
burada olmadığım 4 gün içinde hayatın ne kadar kısa olduğunu anladım. Bir şey istiyorsan git ve al. Ya da yap. Ya da söyle. Ama bekleme. Çünkü bu beklemenin nereye çıkacağı meçhul.
Öyle biri yok, biri ile internetten tanışmaya çalışınca normal istiyorum seni görmek istiyorum falan diyorum onlarda atmıyorlar bu zamana kadar kimsede atmadı zaten. Artık umrumda da değil zaten
sevişmeye başlayana kadar kullanabileceğim bir fotonu alabilir miyim demeyi dene.
sonuçlarını ben de merak ettim şu an.
Pek fotoğraf isteyen bir insan değilim, isteyecek olduğumda da bir bakayım sana derim direkt bahane üretmek zor geliyor
Dile dile sen bende diledim yarına neler değişiyor hayatımda dileyesim oldu 🤨
Yoo gerçekleşmedi bak soruma gelmedi 😕
"Dayım doğum yaptı, moral fotoğrafı atar mısın? Çok duygusalım..."
Kombin fotoğraflarını isterim ondan ya da makyajlı halini 😂
Muhteşemliğini en ince ayrıntısına kadar görme şerefini bana lütfedermisin 😅
taktik maktik yok bambambam direk isterim uğraşmam 😄
Eğer konuşuyorsam ve görmemişsem kişiyi isterim denkliği severim
gordugum kısıden foto nıye ıstıyoz kı manyak mıyız biz?
Böyle şeylerde bahanem yoktur, direk fotoğrafını görmek istediğimi söylerim.
neden isteyeyim ki girerim facesine instasına bakarım
Çat Çat söyler isterim vaktimi bi' de laf arayarak geçiremem.
Ben en son memelerini görmek istedim sütyenli at dedim o da çıplak attı Allah razı olsun 😅
Seni eski sevgilimle kıyaslayacağım, fotoğrafını gönderebilir misin
"Seni çok özledim, bi fotoğrafını görebilir miyim🤩yada görüntülüde görsem😀" filan derim
Direk söylerim bahane bulmam konuştuğum kişiyi merak etmem doğal bir şey sonuçta.
😘
Bu konuda hiç bilgim yok. Bakalım kimler ne diyormuş
Bahaneye gerek yok özledim fotoğraf atar mısın derim 😃
Foto değilde tel numarası almak için iyi sallamıştım sonra verdiğin numara yanlış ciye cırlamıştım numara doğruymuş
@gokay90 hayatımın aşkına seni görmeye ihtiyacım var derim genelde 🤍
Ben saçmalık uretmem direk isterim gönderirse gönderir gondermezsede keyfi bilir
Korkacak bir şey yok bence sevdiğin kişi de seni seviyorsa neden kötü karsilasin ki
Görmeden mi ilgi duydum yani 🤔
Yok be o kadarda değil cjdhf
İlgi duymadım demek bu o zaman. Sosyal medyadan yazdıklarına ilgi duyacak kafaya erişemedim ben
“Özledim”
Daha güzel bahane mi olur;)?
Yemiyor onu ndjxj
Aşkım izlanda da deprem olmuş iyimisin bir foto atsana göreyim seni
Kıyafet filan alır giy foto at derim görmek için 😂😂
bahaneye ne gerek var özledim demek bile kafi
Direkt görmek istiyorum derim.
Direk foto atsana derim
Seni çok özledim
Bu konuda taktik bana da lazım
Vücut falına bakıcam desen tüm. kadınlar yollar🙂
Doğrudan görmek istediğimi söylüyorum
Ben direkt istiyorum bahaneye gerek mi var
Gül cemalini bir görseydik derim
Fotonu merak ediyorum dersin mesela
Ben direk söylüyorum ayağını at diye
İnsanlar bana ilgi duysun 😂
Bahaneye gerek yok açıkça isterim
Seni çok merak ettim 😂😂😂
Ilgi duymuyom kimseye
Foti at demek varken niye zora kaçayım..
Bahane bulmam direk olarak isterim
Bu artı 18 ilişkilere benzer. Fotoğraf istemem
Bahane üretmem bu konuda ben ya. İstemem yeter. 😄
Bacak falı bakıyorum derim :)(((
“bakim” tipik istek biçimimdir.
Bahane de neymiş direkt istiyorum 😇
İstemem kendisi isterse atar
Fotoğraf istemem ki.
Açik açik söylerim
Bahaneleri pek sevmem
bakayım sana ne yabaysun
Bahaneye gerek yok direk isterim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?