Aşık olduğum kişi yakın arkadaşimla sevfiki oldu ne yapmaliyim?

Yakın kız arkadaşım yakın bir erkek arkadasimla sevgili oldu arkadaşim ondan hoşlandigimi da biliyordu aslinda aralarini yapmak icinde ugrastim biraz (malim) ama cok acitiyor canimi dayanamiyorum kiza da soyledim bir kac gun once onu sevdigimi bana bunu bildigini buna ragmen iletişimini kesmedigini soyledi ve bana cok deger verdigini arkadaşi onemli olsgumu soyledi ama dayanmak cok zor dayanamiyorum ikisinin belki ilerde ayrilma ihtimali vardir ama o zaman ne zaman bilemiyorum sizce napmaliyim vedami edip iletişimi kessem mi ama bunu yaparsamda uzulecek

Aşık olduğum kişi yakın arkadaşimla sevfiki oldu ne yapmaliyim?
Cevapla