• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Eskiden aşk hakkında inandığın ama artık inanmadığın şey nedir?

PiLLy_BheBek
PiLLy_BheBek Takip Et
FenomenMaster Yaş: 31
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
613
Yapay Zekaya Sor
Eskiden aşk hakkında inandığın ama artık inanmadığın şey nedir?

Artık aşk hakkında inanmam dediğin ne var?

Eskiden aşk hakkında inandığın ama artık inanmadığın şey nedir?
Cevapla
Nedir Soruları Aşk Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
19 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • IAmarPresterAen
    IAmarPresterAen Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 34
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.

    Aşka inanıyorum. Aşkım demenin insanın içinde yarattığı paha biçilemez yeni his yolculuğuna, sevda yelinin estiği an içimdeki ağaçlardan düşürdüğü sonbahar yapraklarına, varoluşun cazibesine kapılmış kalbimin aşkla atışına ve attırışına hep inanıyorum. Aşksız ilişki bayat ekmek yemek gibidir. Aşk ilişkinin hamurudur ve hamur açmayı öğrenmenin keyfi başkadır. Çok ince yaparsan yırtılabilir kalın olsa görüntüsü hoş olmaz tam kıvamında aşkı yaşadığıma inanıyorum. Hamur tuttu şimdi yeme zamanı nam ham nam ham

    2
    1 Yorumla
    • PiLLy_BheBek
      PiLLy_BheBek
      +1 yıl

      Oh afiyet olsun 😄

En İyi Cevaplar

  • Redamancy-4
    Redamancy-4 Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 22
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.

    Gerçekten bir kişinin bir kişiyi karşılıksız koşulsuz sevebileceğine inanırdım ama artık inanmıyorum.


    Önceden mesela insanları daha çok dinliyordum İşte kendime öyle Türk kafa yapısına uygun bir şekilde yetiştirmeye çalışıyordum aman işte böyle birine ilgi duy işte boyu sana yakın olsun yaşı sana yakın olsun aman başkası olmasın şöyle bir olsun vs Ama artık takmıyorum




    Gerçek aşkın karşılıklı olacağını düşünüyordum ama düşünmüyorum genelde bir taraf seviyor.


    Ve sonunda aşkın sonsuza kadar süreceğini düşünüyordum Ama artık düşünmüyorum biliyorum çünkü sevgi olacak alışkanlık olacak ama bir yerde aşk ölecek.

    1
    0 Yorumla
  • padisahinkizi
    padisahinkizi Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Aşkın insana acı getiren bir his olduğuna inanır ve uzak dururdum. Aklıma bile gelmez, ihtiyacını bile hissetmezdim. Ama aslında öyle değilmiş. Acı da bu yapbozun parçalarından biri ama sadece bir parçası. Bütünü kesinlikle değil. Bütüne bakınca oldukça iyileştirici bir güce sahip ruhumda... Hiç bilmediği yanlarını keşfetmesini, hayata daha güzel bakmasını sağlıyor insanın...
    Velhasıl, aşk herkese her şeye rağmen eşsiz bir şey. Güzel olan bu duygu, doğru insanla yaşamak ise en güzel şanslardan biri...

    2
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

56

Cevap

59

Cevap

  • AşkıÖldürmek
    AşkıÖldürmek Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 32
    +1 yıl

    Sonsuz olduğu, maalesef her aşkın bir süresi vardır. Sevgiye dönüşmeye ve alışkanlık olmaya mahkumdur

    1
    2 Yorumla
    • PiLLy_BheBek
      PiLLy_BheBek
      +1 yıl

      Aslında sevgiye dönüşmesi o duygunun makamını yükseltiyor. Aşk sadece bir hormon oyunu , hormonlar eski haline döndüğünde yerini sevgiye birakiyorsa o ilişkiyi ölümsüzleştirir. Sevgiye dönüşmezse hevesten ibaret kalır ve her şey biter

    • AşkıÖldürmek
      AşkıÖldürmek
      +1 yıl

      Aşk kadar yoğun değil sadece ama evet sevmek te güzel

  • beyazorkidem
    beyazorkidem Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 28
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 16,9b cevap paylaştı.

    Erkeğin aşkı yatağa girene kadar derdim hep ama öyle değilmiş..

    2
    5 Yorumla
    • Apple-Crow
      Apple-Crow
      +1 yıl

      Rahatsız ettiysem affola ama görüş yorumu yazmak istedim..

      Cidden yatağa girene dek değil mi erkeğin aşkı , yani sizin adınıza mutlu oldum ama ben pek inanmıyorum keşke yanıltan biri olsa

      Yorumla
    • beyazorkidem
      beyazorkidem
      +1 yıl

      @Apple-Crow Öyle olmadığını düşünüyorum, sonuçta çok mutlu binlerce ilişki ve evlilikte var günümüzde illa ki aralarında cinsel paylaşımda mevcut ve sevgi kolayca bitmiyor.. Bence olay tamamen erkeğin kendini yetiştirmesi ile alakalı..

      Yorumla
    • Apple-Crow
      Apple-Crow
      +1 yıl

      Umarım bana da kendini yetiştiren i denk gelir.. yoksa günümüzdeki evliliklerde aksine muazzam sadakat eksikliği var , ya da çevre çok önemli , belki de siz haklısınız. Bu konuda yanılmayı canı gönülden istiyorum 😇

      Yorumla
    • beyazorkidem
      beyazorkidem
      +1 yıl

      @Apple-Crow Hayırlısı olsun hakkınızda 🥰🙏🏻

      Yorumla
    • Apple-Crow
      Apple-Crow
      +1 yıl

      Teşekkür ediyorum, inşallah 🙏🏻 hepimizin 😇

      İyi geceler..

      Yorumla
  • emre00
    emre00 Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 41
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 64,6b cevap paylaştı.

    Seni seviyorum kelimesi önceden çok gerçekçi ve anlamlıydı şimdi sadece 2 kelimeden ibaret olmuş yazık

    1
    0 Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.

    Aşka inanmıyorum tamamen, çünkü bir kadın beni ben olduğum için seveceğini sanıyordum ama daha çok paramı ya da dış görünüşümü beğeniyormuş.

    1
    0 Yorumla
  • evcimen26
    evcimen26 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 64 , eic 96%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 335 cevap paylaştı.

    kadınların gerçek yüzlerini sakladıklarını çok iyi öğrendim.

    artık aşk hakkında hiç bir şeye inanmıyorum.

    benim gibi klas bir erkeği bile ; anasına değişen kadın gördüm.

    sonra kız kardeşimi bile barışmak için ; aracı yaptı.

    çok pişman oldu.

    ne yazık ki bardağı taşıran son damladan sonra dönüş olmuyor.

    1
    1 Yorumla
    • PiLLy_BheBek
      PiLLy_BheBek
      +1 yıl

      Anasına değişen? Bu dünyada anneye değişilecek hiç bir şey olamaz.

      Yorumla
  • Neyapacaksınkiiiiii
    Neyapacaksınkiiiiii Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Aşkın bitmeyen bir şey olduğunu düşünürdüm ama değilmiş. Uğruna göz yaşları döktüğün, uykusuz kaldığın, fedakârlıklar yaptığın insanı ileride sevmeyeceksin, belki de nefret edeceksin deselerdi inanmazdım. Bu kadar büyük bir aşk nasıl son bulur derdim ama oluyormuş, aşk bitiyor. Tükenen ömür gibi, yiyecek gibi aşk da tükeniyor, belki sevgi bakidir ama aşk değil.

    1
    1 Yorumla
    • PiLLy_BheBek
      PiLLy_BheBek
      +1 yıl

      Aşk sadece bir hormon oyunu. Bozulan hormonlar zamanla düzeliyor ve aşk bitiyor )

      Yorumla
  • YarabantlıRakıŞisesi
    YarabantlıRakıŞisesi Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 35
    +1 yıl

    Aşk adına dinlenen şarkılar vardır. Dost meclisinde alkol masasında çalan şarkılar. O şarkıları armağan edecek birini bulamayınca anladım ki aşk yok. Bir ara inanır gibi oldum ve olacaktımda. Başta rüya ama sonradan kabusa dönen bir hikaye içinde kaldım. Ben bir söz vermiştim ama o masada tek oturdum. O zaman anladım aşk olmak için çabalamayacağın, peşinden gidersen kapanmaz yaralar açan bir duyguymus.

    1
    17 Yorumla
    • PiLLy_BheBek
      PiLLy_BheBek
      +1 yıl

      Başta rüya ama sonradan kabusa dönen hikaye... O hikaye başlamış miydi ki kabusa dönsün?

      Yorumla
    • YarabantlıRakıŞisesi
      YarabantlıRakıŞisesi
      +1 yıl

      Benim hikaye mi nereden bileceksiniz? Söyle özetliyim. Benim gördüğüm ile aslında olan farklıymış hikayemde.

      Yorumla
    • PiLLy_BheBek
      PiLLy_BheBek
      +1 yıl

      Hmm olmayınca öyle olur. Oluru varken baştacı olursun oluru olmayınca senden kötüsü yoktur.. senin gördüğün değişmedi sen gördüğünü değişsin istiyorsun ve buna inanıp inandırmak istiyorsun.

      Yorumla
    • YarabantlıRakıŞisesi
      YarabantlıRakıŞisesi
      +1 yıl

      Ben gördüğümü değiştirmek istemedim, o değişti aslında. Varken, yokmuş gibi devam etti. Sonradan kayboldu ama onu aramam gerekmedi, çünkü o kendini benden uzakta bir yerde bulmuştu. Hiç bir zaman onun için kötü de demedim. Sadece beni düşürdüğü durum kabul edilemezdi.

      Yorumla
    • PiLLy_BheBek
      PiLLy_BheBek
      +1 yıl

      Sana en başından beri çizgilerini çekip duruşunu net şekilde (friendzone) ortaya koyan biri için "beni düşürdüğü durum" diyebiliyorsan helal. Kim bilir başkalarına "o" masum için neler anlatıyorsun.. Biraz durup düşünsene.. hak yiyorsun
      Helal etmezse sittn sene beklersin diğer tarafta

      Yorumla
    • YarabantlıRakıŞisesi
      YarabantlıRakıŞisesi
      +1 yıl

      Onunla aramda geçen konuşmaları bende biliyorum. Bana umut vermiş olmasa zaten ben yanmış olmazdım. Yine sonuç olarak kendisi hakkında kötü bir düşüncem yok. Gittiği yerde mutlu olsun. Helal etmesede olur zaten yanmışız :). O masum ben ise kurban o zaman..

      Yorumla
    • PiLLy_BheBek
      PiLLy_BheBek
      +1 yıl

      Erkek: Sadece sohbetine ihtiyacım var başka bir niyetim yok
      Kız: olmaz benim her yazdığımdan bir anlam çıkarıyorsun sana bir daha yazmayacam
      Erkegin mesajları silinir takipten çıkarılır... Erkek kızın sorularına gidip konuşmak için ısrar eder... Ortak arkadaşları devreye sokar.. kızın bütün arkadaşıyla arkadaş olur.. çemberi daraltır.. kız baktı ki böyle olmayacak yine yazar ve istemiyorum seni diye söyler. Ama erkek takmış durmaz devam eder. Kız başkasını seviyorum der erkek yalan söylüyorsun beni denemek için der Vs vs vs en son engel başka hesaplar vs..

      Şu an senin yaptığın ne biliyor musun, "iftira" sana inanan herkes en az senin kadar suçlu çünkü tek taraflı ve bu hikayeye senin kafanda kendi kendine yaşadıklarınla dinliyorlar.

      Başkada bir kelam etmeyecem. Helal edip etmediğini diğer tarafta görürsün , sürpriz olsun sana 😶

      Yorumla
    • YarabantlıRakıŞisesi
      YarabantlıRakıŞisesi
      +1 yıl

      Madem kız baştan böyle düşünüyormuş neden iki ay konuşmuş? En baştan engellememiş? İşte öyle uzaktan konuşmak kolay, içerisi zorlu zamanlardan geçti. Ortada bir iftira yok konuşulan şeyler var. Kimsenin bir şeye inandığı veya konuşulduğu da olmadı. Herkes kendi hayatını yaşıyor. Ben kıza mutluluklar diliyorum. O beni karalamaya devam etsin..

      Yorumla
    • PiLLy_BheBek
      PiLLy_BheBek
      +1 yıl

      2 ay rahat mi bıraktın yırtık çorap gibi her yerden çıkıp durdun. Sana engel mi işler 100 tane hesapla yine yazan. Zaten en başında iletişimi bile planla oyunla sağladın.
      Karalayan sensin , millete saçma sapan hikayeler anlatiyorsun ayıp ayıp rakı içen adama yakışmaz bunlar.

      Yorumla
    • PiLLy_BheBek
      PiLLy_BheBek
      +1 yıl

      Gizliden çıksana bu kadar haklı olduğunu düşünüyorsan yemez mi yoksa?

      Yorumla
    • YarabantlıRakıŞisesi
      YarabantlıRakıŞisesi
      +1 yıl

      Hanımefendi gidin hayatınızı yaşayın. Haklı gözükmek mi istiyorsunuz gözükün. Karalamak mı istiyorsunuz? Devam karalıyın. Ben olan şeyleri biliyorum bu bana yeterli. Bana dedikleriniz ve ithamlariniz asıl ayıp. Bir zararım mı olmuş sana da burada haklı çıkmak için abarta abarta anlatıyorsun. Gidip hayatını yaşa derim. Madem bu kadar haklısın mevzu bitmiş gitmiş. Sende kapat artık

      Yorumla
    • PiLLy_BheBek
      PiLLy_BheBek
      +1 yıl

      Ben hayatımı yaşıyorum zaten. Sen burnunu soktuğun hayatımdan çık @YarabantlıRakıŞisesi Kapiş. Sagdan solda yazıp çizdigin kurguladigin laflarin gelmesin bana! , sorularıma da şekilden şekle girerek gelme bir daha.

      Yorumla
    • YarabantlıRakıŞisesi
      YarabantlıRakıŞisesi
      +1 yıl

      Güzel hareket. Gerçek seni bir kez daha görmüş oldum. Bir görüş paylaştım, kaza kaza mevzuyu buraya sen getirdin. Amacın kendini haklı çıkarmaktı, çabaladın ama olmadı. Dediğim gibi istediğin kadar karala. Senin mevzun kapanalı çok oldu. Adın aylardır geçmiyor buralarda..

      Yorumla
    • PiLLy_BheBek
      PiLLy_BheBek
      +1 yıl

      Daha güzel hareketlerimde var çok ısrar edersen gösteririm onlarida. Haklı çıkmak için çabalamama gerek yok her şey ortada. Efendi görünümlü #arsiz 'ların mumu yatsıya kadar yanar. Tüm bunları benim sorumda konuşuyoruz ayrıca bilmem farkında mısın?
      Ben yerimi değiştirmeyecem onlar baktıkları yeri değiştirecekler
      Uzatma.

      Yorumla
    • YarabantlıRakıŞisesi
      YarabantlıRakıŞisesi
      +1 yıl

      Hâlâ ayıp ediyorsun. Dediğim gibi sadece görüş attım, konuyu sen buraya getirdin. İş başka, sohbet başka derdik. Uzatmaya gerek yok haklısın. Sana kötülüğü olmayan birine kötü imajı çizmeye çalışıyorsun. Hayatında mutluluklar dilerim. Allah'a emanetsin

      Yorumla
    • PiLLy_BheBek
      PiLLy_BheBek
      +1 yıl

      Ah ah ne masum çocuk" aynı böyle görülüyor hahaha

      Yorumla
    • YarabantlıRakıŞisesi
      YarabantlıRakıŞisesi
      +1 yıl

      Benden ne istiyorsun? Kötü bilmişsen öyleyimdir o zaman. Düşüncelerini değiştiremem. Çok sıkıldım...

      Yorumla
  • KaptanMagaralı
    KaptanMagaralı Takip Et
    Master Yaş: 41
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6,9b cevap paylaştı.

    Aşkın kendisine artık inanmıyorum
    Aşk bir çakmağın üstünde çıkan ateş gibi
    Kalbin yanınca çakmağın ateşi sönüyor
    Ateş sönünce gerçekler gün yüzüne çıkıyor

    Benim için Sevda var Sevgi var Saygı Var
    Birini seviyorsan onu dış görünüşü için degil
    Onun hayata bakışını sana bakışını düşüncesini senin için yaptıklarını seviyorsan sevda var demektir Saygılarımla
    Kocaman Günaydınlar🤗

    1
    2 Yorumla
    • PiLLy_BheBek
      PiLLy_BheBek
      +1 yıl

      Tünaydın ☕

      Yorumla
    • KaptanMagaralı
      KaptanMagaralı
      +1 yıl

      Dhenk you ☺️☕️

      Yorumla
  • вуηαяcσѕ
    вуηαяcσѕ Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 38
    +1 yıl

    Eskiden aşka inanmazdım. İnanmamak adına bir sürü mantıklı sebebim vardı. Şimdilerde ise öyle değil. Tam tersi olarak inanmak adına bir sürü haklı sebebim var. Aşkı aşk yapan kişinin kendisiymiş. Ben bunu öğrenmiş oldum.

    1
    0 Yorumla
  • Клвдияивановна
    Клвдияивановна Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 39
    +1 yıl

    Eskiden Aşkın kendisine çok inanırdım ama artık aşkın kendisine hiçbir şekilde inanmıyorum yani dışarıda gördüğüm sevginin gerçekten aşırı derecede yalan olduğunu görüyorum insanların gerçek yüzünü tanıdıktan sonra bu fikri geliştirdim kendime

    1
    0 Yorumla
  • sofistikepalyaço_-
    sofistikepalyaço_- Takip Et
    Yoda Yaş: 45 , eic 99%
    +1 yıl

    İnanmadığım bir şey yok inandığım bir kere çalıyor, bilemedin iki kere, üçüncüsü olmuyor pek olsa bile çok zor. İnanmadığım bir şey var ama evet şimdi düşününce farkettim, aşk bitti yapı paydos gerçek aşk yok bitti artık derinden yaşanmıyor artık bir şeyler her şey yüzeysel her şey sığ

    1
    1 Yorumla
    • sofistikepalyaço_-
      sofistikepalyaço_-
      +1 yıl

      Aşk mu egoyu yener ego mu aşkı artık ego üstün çünkü çok güçlü aşkın gücü yetmiyor egoyu yenmeye

      Yorumla
  • HesapsızHayat
    HesapsızHayat Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 90%
    +1 yıl

    Eskiden bağlıydı şimdi bağlılık yok sanırım yüzde 5 lik bir kitlede var sanırım gerisi fasa fiso ne hayatı yaşadıkları belli değil Tuğçe yarın ahmetle olur Ahmet yarın olur tuğçenin ablasıyla tugçenin ablası Ahmetin abisiyle kaçar o bunun kardeşine göz diker evli biri gider Başka kızlarla gezer anlamıyorum bir pislik içindeyiz şu an acayip durum acaba yabancı ülkeler de böyle şeyler oluyor en çok pislik bizim içimizde çıkıyor ırkçısı ayrımcılık pasaklısı hırsızı arsızı soytarısı ne desen var.

    1
    0 Yorumla
  • Green_mile_devi
    Green_mile_devi Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 60%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.

    Aşk diye bir şey olmadığını anladım.

    Aşk sanılan şeyin:

    *Takıntı

    *Çocuk isteği

    *Birbiriyle yarış ve iddalaşma

    *Toplum algısı

    *Birbirini keşfetme isteği

    *Bazen de haz/zevk alma isteği

    olduğunu anladım

    1
    0 Yorumla
  • _Queenn_
    _Queenn_ Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.

    Aşk ve evliliğe dair temelden fikirlerim değişti diyebilirim ama anlatması zor ve uzun… gerçekten zor olduğunu biliyordum ama kardeşim evlenene kadar yine de daha benlik gibi geliyordu… şimdi ben yapamam gibi geliyor daha çok… insanlar zor belli bi yaştan sonra daha da zor bazı şeyler…

    1
    0 Yorumla
  • HardChoice
    HardChoice Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 98%
    +1 yıl

    Aşka inancım hiç sarsılmadı. Yeniden sevebilirim ama aşık olamam diye düşünürdüm. Allah işte. Öyle birini çıkardı ki karşıma. Onunla bu diyardan gittikten sonra bile yaşamak istiyorum.

    O benim cennetim. 🤍

    2
    0 Yorumla
  • XxSertaçılıcalıxx
    XxSertaçılıcalıxx Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl

    İçimdeki sevgi gözündeki değeri biterse hicbirseye güvenle bakamam inanmam bitiririm dinmem bile içimden hiçbir his bulunmuyor artık gök iyi hissediyorum kendimi böyle daha iyim gün geçtikçe dahada iyi oluyorm

    1
    0 Yorumla
  • wesgibbins
    wesgibbins Takip Et
    Bilge Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 547 cevap paylaştı.

    Eskiden aşk sonsuza dek sürer ayrılınsa bile unutulmaz bitmez diyordum. şu an aşkın bitmeme ihtimalinin olmadığına eminim hatta zorlasam aşk diye birşeyin olmadığına herkesi ikna edebilirim gibi geliyor.

    1
    0 Yorumla
  • Portakal-Çiçeğii
    Portakal-Çiçeğii Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Aşkın var olduğuna kesinlikle inanıyorum. Fakat bazı insanlar gördüğü tanıdığı kişiyi hemen sevdiğini aşık olduğuna düşünüyor bunun gerçek olduğunu düşünmüyorum. Birini tanıyacaksın zaman içerisinde aşk olup olmadığı ortaya çıkar.

    1
    0 Yorumla
  • tuzsuzfıstık
    tuzsuzfıstık Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 85%
    +1 yıl

    Eskiden aşkın ve sevginin tüm herşeye iyi gelip düzelttiğine hatta tamamladığına inanan bir enayiydim şimdi kırmaktan dağıtmaktan hatta eksiltmekten başka bi halta yaramadığını savunan gözü açılmış biriym

    1
    0 Yorumla
  • Kkırrrpapatyası
    Kkırrrpapatyası Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 834 cevap paylaştı.

    Sevince her şey hallolur derdim demekki sevmekte yetmiyormuş

    1
    2 Yorumla
    • PiLLy_BheBek
      PiLLy_BheBek
      +1 yıl

      Sevmek asla yeterli değil. Sevgiyi besleyen elementler (saygı, anlayış, uyum.. vs) yoksa o sevgi çok kolay nefrete dönüşüyor

      Yorumla
    • Kkırrrpapatyası
      Kkırrrpapatyası
      +1 yıl

      İşte o zaman temiz saf masum duygularla her şey mümkün geliyordu sonra büyük bir hayal kırıklığı. Aşk meşk hikaye sevgi sadakat güven önemli

      Yorumla
  • lilüzyonist
    lilüzyonist Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 94%
    +1 yıl

    aşk hakkında fikrin değişemez çünkü o zaman aşık olmamışsındır, he başkası gelir, zaman değişir, başka şeyler vuku bulur vs ama ne olursa olsun yalnız kalırsan ve aklına gelirse aynı şeyi gene hissedersin yani bu değişmez

    1
    0 Yorumla
  • KadıköyRıhtım
    KadıköyRıhtım Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 35%
    +1 yıl

    İnsanların birbirini koşulsuz sevebiliceklerine inanırdım ama şu an her ilişkide menfaat ve çıkar var. Herkes her an seni bırakabilir. Hazırlıklı olmak gerek

    1
    0 Yorumla
  • Yalanduunyaa
    Yalanduunyaa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Kadinlari eskiden masum iyi sanirdim ondan sevilecek varlik sanirdim tanidikca fikrim degisti kari milleti bencil egolu hep en iyisini isteyen kendine bakmadan boburlenen varlikmis

    1
    0 Yorumla
  • FrauElvira
    FrauElvira Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Aşkın söyledikleri kadar güçlü bir duygu olmadığını düşünürdüm hep, hala öyle düşünüyorum. Aşk için kimse ölmez. Mecnun bile ölmedi, sadece deli oldu

    1
    0 Yorumla
  • Pulsarr
    Pulsarr Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 89%
    +1 yıl

    Ben aşka inanıyorum da insanların aşkı tam olarak yaşayabildiğine inanmıyorum

    2
    0 Yorumla
  • AntibakTeriyel
    AntibakTeriyel Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 100%
    +1 yıl

    Geçtik gitti ya çok oldu fena da olmadı ama yani pek te tadı kalmadı biraz çılgın biraz deli cesaret karsındakine esaret gerekiyor hani karısık... 🥂

    1
    0 Yorumla
  • umursamazbirkedy_
    umursamazbirkedy_ Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Koşulsuz sevgi, sonsuza kadar sadık kalmak falan. Özellikle ikincisi karşı taraf için inanılması güç. Kendime güvenirim o ayrı.

    1
    0 Yorumla
  • Baran1979
    Baran1979 Takip Et
    Yoda Yaş: 47 , eic 99%
    +1 yıl

    Eskiden Aşkın ölümsüz olduğuna sonsuza dek devam edeceğine inanırdım şimdi ise bir şekilde ölümle de olsa Aşk bitiyor insan sevdiğini kaybediyor.

    1
    0 Yorumla
  • ZodiacK
    ZodiacK Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 74%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.

    Aşık insanın gözü kimseye görmez-miş.
    Aşk insana her şeyi yaptırır-mış.
    Aşk adamı sarhoş eder-miş.
    Büyüdük efenim, geçin bunları.

    1
    0 Yorumla
  • Illecebrous
    Illecebrous Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl

    aşkın zayıflık olduğuna inanıyordum, güç veren bir şeymiş tabii sadece aşk duygusu değil partner sana güç veren, son 1,5 senedir onu öğrendim

    1
    0 Yorumla
  • Desert_Lotus
    Desert_Lotus Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 516 cevap paylaştı.

    Olmadığına inanırdım, bir ara olduğunu sandım. Sonra tümden inanmayı kestim. (Bu döngü bilmiyorum kaç kez gerçekleşti :D)

    1
    0 Yorumla
  • DesignerGFX
    DesignerGFX Takip Et
    Bilge Yaş: 40 , eic 58%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 715 cevap paylaştı.

    Sensiz yaşayamam, senden vazgeçemem gibi kelimeler...

    "Her şey vazgeçilebilirdir... traş bu sözler, inanmayın" :D

    1
    0 Yorumla
  • HeartofFire
    HeartofFire Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 9,3b cevap paylaştı.

    Hiç bir şey sonsuza kadar asla sürmez ve asla mükemmel diye bir olay yoktur.. Keyifli geceler..

    1
    0 Yorumla
  • Lütfetmedinizefenim
    Lütfetmedinizefenim Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Dusunuyorfum da çok da değişmemiş
    Küçükken de onemsiz ve abartılan bir duygu olarak görürdüm
    Hala aynı

    1
    0 Yorumla
  • daxirol
    daxirol Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    şu zamanda herkes karşı tarafı kullnmak peşinde olduğu için kimin gerçekten sevdiği konusunda tereddüt ediyorum.

    1
    0 Yorumla
  • Grininellitonu35
    Grininellitonu35 Takip Et
    Master Yaş: 41
    +1 yıl

    İki insan arasında sürdürülebilir aşka inanmıyorum Çünkü insanlar nankör olduğu için uzun vadede aşk yok
    En değerlisi bile zamanla değersiz ve sıradan görecek
    Evet belki sen gerçek altınsın ama altını sarraf bilir sarraf yok ki

    1
    0 Yorumla
  • Sonbirsigarayaktım
    Sonbirsigarayaktım Takip Et
    Xper 1 Yaş: 33
    +1 yıl

    Bana aşkı öğretmek yerine yalnızlığı ve terk etmeyi öğretti. Bana bunu öğreten bir kadın varken mazimde nasıl inanayım

    1
    2 Yorumla
    • PiLLy_BheBek
      PiLLy_BheBek
      +1 yıl

      İkinci hesap yasak yalnız haberin olsun. Bir kaç görüşünden yani yazı karakterinden şak diye tanıyorum🤓

      Yorumla
    • Sonbirsigarayaktım
      Sonbirsigarayaktım
      +1 yıl

      Bir hesap, bir kişi veya birisi olarak değil ruh olarak düşün. Birisi gelmiş içini dökmek istemiş dökmüş gitmiş. Kimseye bir zararı yok sanki

      Yorumla
  • Birgunbelki9999
    Birgunbelki9999 Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    dış görünüş önemli değil diyenlere inanmıyorum

    1
    0 Yorumla
  • Malefiz1313
    Malefiz1313 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı.

    Aşkın sonsuz olduğuna inanırdım ama değilmiş

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Tek eşlilik zor aladatan aldatana çevremde 2 tane evli kadın aşk evliliği yaptı şüphe üzerine yapılan dna testilerinde çocuk kocadan çıkmadı aşka inanmam hevese aşk diyorlar

    1
    0 Yorumla
  • düşünen_biri
    düşünen_biri Takip Et
    Yoda Yaş: 43 , eic 100%
    +1 yıl

    Eskiden: Aşk ne güzel şey

    Şimdi: Aşk diye bir şey yok😂😂

    1
    0 Yorumla
  • _ALCHERA_
    _ALCHERA_ Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.

    Bence aşk zamanı olanlar ve hazır olanlar için.
    Benim ne zamanım oldu ne de hazır olduğum bir an.

    1
    0 Yorumla
  • viasomnia
    viasomnia Takip Et
    Bilge Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    hâlâ her zerresine inanıyorum. bana bu inancı bıraktıran tüm exlerime teşekkür ederim bundan.

    1
    1 Yorumla
    • viasomnia
      viasomnia
      +1 yıl

      bundan ne ya buradan

      Yorumla
  • ElCuco
    ElCuco Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl

    eskiden de inanmıyordum şimdi de inanmıyorum. Masaldan başka bişi değil

    1
    0 Yorumla
  • Akrep-Bir_Adam
    Akrep-Bir_Adam Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6,7b cevap paylaştı.

    "Sadece 1 kişiye aşık olunur. "

    Tamamen yalan sjsha

    1
    0 Yorumla
  • Guseeee
    Guseeee Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 42%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    İnandığım şekilde biri yok aşka inancım var hala

    1
    0 Yorumla
  • Lemean
    Lemean Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    “O bunu asla yapmaz” demiyorum. Artık biliyorum ki herkes her şeyi yapabilir…

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bence eskiden saf sevgi saygı anlayış vardı aşkta artık çoğu insan afedersin ama nefsini tatmin etme peşinde ve bu çok acı bir şey bence

    1
    0 Yorumla
  • aysee890
    aysee890 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    +1 yıl

    Aşk da inandığım hep Bi tarafından daha çok sevmesi. ya da bunu belli ermesi ve belli eden taraf olduğum karşıdan da tam olarak istediğim aşkı ilgiyi göremediğim için. Aşk in artık adaletli ve huzur verici olduğuna inanmıyorum.

    1
    0 Yorumla
  • Bayj3380
    Bayj3380 Takip Et
    Bilge Yaş: 46
    +1 yıl

    Yalan dostum, aşk diye bişey yok, aşk dediğin 3 günlük eğlence..

    1
    0 Yorumla
  • yorguncocuk79
    yorguncocuk79 Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.

    Aşk diye birsey yokmuş onu anladım. Biraz geç oldu ve ağır oldu

    1
    0 Yorumla
  • Sarışıngenc23
    Sarışıngenc23 Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Bilmiyorum ama bizim türk kızlarının geneli nedense paraya tapıyor.

    0
    12 Yorumla
    • PiLLy_BheBek
      PiLLy_BheBek
      +1 yıl

      Çünkü kadına kendi gücünü elde etme şansı verilmiyor ve erkekler kadının bu zayıflığını maddi avcılık yaparak gidermeye çalışıyor

      Yorumla
    • Sarışıngenc23
      Sarışıngenc23
      +1 yıl

      Valla o söz geçmişte kaldı. Günümüzde kadınların kendi ayaklarının üzerinde durmasına hiç bir baba engel olmuyor. Haksız mıyım?

      Yorumla
    • PiLLy_BheBek
      PiLLy_BheBek
      +1 yıl

      Eskiye göre ciddi yol katettik fakat yine de gerek iş ortamında gerek eş açısından gerek aile ortamında bu baskılar hâlâ devam etmekte maalesef. Mesela sen hiç statü sahibi bir kadının önceliğinin para olduğuna şahit oldun mu? Ben hiç olmadım

      Yorumla
    • Sarışıngenc23
      Sarışıngenc23
      +1 yıl

      Aslında bakacak olursak yaşadığınız yere göre değişir iş konusu ben bursa İnegöl de yaşıyorum. İş ilanlarinda sürekli bayan eleman aranıyor. Evet ama duydunuz mu bilmiyorum Polonyalı bir kadın türk erkek ile sevgili oluyor Polonyalı kadın ile Türk kadını arasındaki fark soruluyor türk erkekleri kadınlara prenses gibi davranıyor ama türk kadınlarının çok fazla yüksekte gözü olduğu için karşılamakta zorlu çekiyorlar açıklamasını izledim. YouTube de vardı bu video

      Yorumla
    • Guseeee
      Guseeee
      +1 yıl

      Statü sahibi kadın asıl Statü ve para bekliyor hiç alt Statü de birini bulduğunu görmedim

      Yorumla
    • PiLLy_BheBek
      PiLLy_BheBek
      +1 yıl

      @Guseeee çünkü Polonyalı kadınların erkekleri kendi güçlerini sadece parayla ortaya koymuyor. Bizim erkeklerimiz kadına sadece bu seçeneği sunuyor kadında seçeneği olmadığı için parası daha fazla kim ona bakıyor..
      Oysa , kendi yetenek beceri ve davranışları ile gücünü gösterse kadınlarımız da bu seçenekler arasından seçim yapacak..

      Yorumla
    • Sarışıngenc23
      Sarışıngenc23
      +1 yıl

      Şöyle cevap vereyim o zaman değer vermek için kızlar erkeklere bu fırsatı vermiyor ki? Sor bakalım türk erkeğine sokakta bir bayan ile tanışmak için adım atar mısın. Erkeğin vereceği cevap şu hayır asla direk sapık damgası yeriz. Erkekleri sapık damgası yeme korkusu sardı çünkü kızlar normal bir merhabayı normal tanışmayı bile sapıklık olarak görüyor bu konuda yanlışım var mı? Olaya lütfen objektif bakalım. Belki siz böyle değilsiniz ama kızlarımızın çoğu hatta %90 böyle

      Yorumla
    • Guseeee
      Guseeee
      +1 yıl

      Polonyaya nerden geçtik bilmiyorum ama Türk kadını sabırsız bence o nedenle erkekler sadece para gerek sanıyor

      Yorumla
    • PiLLy_BheBek
      PiLLy_BheBek
      +1 yıl

      @Guseeee yanlışın yok doğru ama kadınlar neden bu hale geldi bir de onu düşün derim. . Erkekler eceliyle ölüyor kadınlar erkekler yüzünden ölüyor bu ülkede.. her anlamda.
      Kendilerine emanet edilerek yaratılmış kadına ilk hançeri kendileri saplıyor.

      Yorumla
    • Guseeee
      Guseeee
      +1 yıl

      O konuda seninle hem fikiriz çok üzücü

      Yorumla
    • PiLLy_BheBek
      PiLLy_BheBek
      +1 yıl

      Aynı adamla konuştuğumu zannedip iki adamla konuşuyor olmam gerçeğini şu an ferketmem hsfhdns

      Yorumla
    • Guseeee
      Guseeee
      +1 yıl

      Sorun yok burası hep kargaşa sen zeki bi kadınsın

      Yorumla
  • isimsizbiri145
    isimsizbiri145 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Aşka inanmıyorum çünkü aşkım bir hevesi olduğunu düşünüyorum ilişkileri için konuşuyorum yani saçma gelmeye başlıyor artık şu an bir ilişki içerisindeyim 3 aydır ama aşk doğru insanlar için vardır 😉

    1
    0 Yorumla
  • _serenay
    _serenay Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Seven her şekilde sevdiğinin yanında olur derler
    Ama sadece sevmek yetmezmiş

    3
    1 Yorumla
    • zevkli_günahlar
      zevkli_günahlar
      +1 yıl

      Bazen yetmiyor aynen

      Yorumla
  • Merve_derler
    Merve_derler Takip Et
    Xper 2 Yaş: 25
    +1 yıl

    Hayatında bir defa aşık olursun ama çok insani sevebilirsin o yüzden ben birdaha aşık olabilecegime inanmiyorum

    1
    0 Yorumla
  • Delunayyyy
    Delunayyyy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    +1 yıl

    Eğer zor zamanlarında yanında olursam oda beni en zor zamanımda yalnız bırakmaz.
    Seni seviyorum derken gerçekten beni sevdiğini düşenmem.

    1
    0 Yorumla
  • malesef4406
    malesef4406 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    Peri, zumruduanka, kafdagi ve deniz kizi gibi cocuk masali gibi oyle bir sey var ama gercek olduguna inanamiyor insan

    1
    0 Yorumla
  • Semahatunkişisi
    Semahatunkişisi Takip Et
    Xper 2 Yaş: 27
    +1 yıl

    Bir tane kadın vardı ya esro erolda aşk laftır paralı erkek şarttır diyordu artık bende öyle düşünüyorum (kısmen)

    1
    0 Yorumla
  • Avrupayakası22
    Avrupayakası22 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    +1 yıl

    Aşkın sonsuz olmadığı anladım
    Sevgi sonsuz olabilir değer verme Şevkat duyma.

    1
    0 Yorumla
  • duygusalköle
    duygusalköle Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    Her şeyin önüne geçmior kolay sanıordum imkansızmış

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (55)
Devamını Gör(100)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Eskiden aşk hakkında inandığın ama artık inanmadığın şey nedir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Neye inanmaktan vazgeçtiniz? Aşka inanıyor musunuz? 11 cevap verildi
Aşka inanıyor musunuz? yoksa aşka inancınız kalmadı mı? 32 cevap verildi
Aşka olan inancınız ne durumda? 24 cevap verildi
Aşka olan inancınız ne durumda? 63 cevap verildi
Aşka olan inancınız ne durumda? 7 cevap verildi
Aşka dair inanciniz kaldimi? 6 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Sitede kime aşıksın etiket yapayım mı?
  • Sevdiğiniz kişinin size güvenmesi mi, sizi kıskanması mı daha değerli?
  • Savaşçı mısın, barışçı mı?
  • Aşk uyum işi midir?
  • Bağırsaklarınız sağlıklı mı?
  • Kıskanç bir partner mi, fazla rahat bir partner mi daha zor?
  • Kadınlar kötü erkeğe mi aşık olur?
  • G. R. R. Martin neden Game of Thrones ana serisini bitirmeden novella kasıyor, dizinin sonunu bozduğu için mi?
  • Kolay vazgeçer misin?
  • Karşı cins arkadaşınız var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨