Erkek arkadaşımla (kankam) bu yüzden tartıştık haksız mıyım?

Erkek arkadaşım (kankam) konuşurken cümlelerinde başı a ile başlayıp sonu k ile biten küfürü kullandı ve konuşurken daha önce de istemediğimi belirtmeme rağmen canımlı bebişimli cümleler ile konuştu. Ben de buna tepki gösterdim ve ona kadın erkek arkadaşlıklarında bazı sınırların olması gerektiğini düşündüğümü söyledim. Bana kızdı ve iletişimi kesti. Sizce ben haksız mıyım?

Güncellemeler
+1 yıl
güncel
Güncellemeler
+1 yıl
güncelleme
Erkek arkadaşımla (kankam) bu yüzden tartıştık haksız mıyım?
Cevapla