Normalde çok alçak gönüllüyüm insanlar tarafından ezilince egolu oldum hata mı?

Cidden alçak gönüllü biriyimdir özüm hala öyle kaybetmedim fakat eskisi gibi dışarıya öyle değilim. Yeni biriyle tanışınca narinlikten kırılırdım artık bir tık daha kendimi "bir şey " zannediyorum aslında. Öyle olmazsam insanlar aşiri basite alıyor çünkü. Yaptığım yanlış mı?
Normalde çok alçak gönüllüyüm insanlar tarafından ezilince egolu oldum hata mı?
Cevapla