Samimi olduğunuz kişiyle araya ansızın neden soğukluk girer?

Çok ama çok samimi olduğunuz birini düşünün. Ama öyle böyle değil konuşmadığınız gün yok. Aranıza birden soğukluk giriyor ve bu karşı taraftan kaynaklı bir soğukluk. 1 ay kadar konuşmuyorsunuz daha sonrasında siz dayanamayıp olayın sebebini sorup kırgın olduğunuzu söylüyorsunuz ve karşı taraf sadece geçiştiriyor. Ve bu diyalogdan sonra hala iletişim yok :)

Çok değer verdiğim birisi olduğu için aşırı üzülüyorum. Sürekli rüyamda bana yazdığını vs. görüyorum :( Sizce bu durumda nasıl yaklaşmalıyım?

( Sevgilim Değil )

Samimi olduğunuz kişiyle araya ansızın neden soğukluk girer?
Cevapla