
Var mı gecelerinizi güzelleştiren mükemmel bir insan. O ilk gecelerin tadı unutulmaz. ❤
Sabahlara kadar konuştuğunuz biri var mı? 🌸

Var mı gecelerinizi güzelleştiren mükemmel bir insan. O ilk gecelerin tadı unutulmaz. ❤
Sabahlara kadar konuştuğunuz biri var mı? 🌸
hiç kimse için değmez.. özelikle gece yarısına kadar konuşmak hiç benlik değil.. sonucta sabahın köründe işe gidiyoruz saat 12den sonra gider yatarım barbara palvin bile olsa öyle gece yarılarına kadar sohbet etmem eğer bir şeyi özel kılmak istiyorsanız asla abartmayın
Cevap
17Cevap
hayır kimse yok
konuştuğum biri var ama sabahlara kadar değil. Uyuya kalıyor 😑
Uykuseverler derneği 😂
Ah gönlümün sultanı var
Maşallah 🌸
Sabahlara kadar değil ama uykumuz gelene kadar konuşuyoruz sayılır herhalde
Çalışıyorum sabaha kadar konuşup ise uykusuz gitmeye değer bı insan yok bende
Sabahlara kadar konuştuğum biri yok ama sabahlara kadar yüzünün her zerresine imrenek baktığım minnak bir kizim var❣
İşimde gücümdeyim şu an.
Kalbimi kıpırdatan biri olursa belki yeniden birgün tekrar konuşurum 😊
ah keşke olsa.
fakat, maalesef yok.
üstelik.
bir kedim bile yok.
ühü...
Hayır, sabahlama olayı olmuştu ama değmiyor uykusuz kalmaya kimse için. Gecelerimi daha verimli geçiyorum 👌👌
Evet, var. İki gecedir görüntülü konuşuyoruz.
Zaten akşama kadar birlikteyiz. 😁
Varlar. Erkek arkadaşım ve yakın kız arkadaşlarım. Daha çok erkek arkadaşım diyebilirim. 🌿🌺
İnancımı yitirme aşamasındayım.. :) Dilediğim biri var ama olmayacagını biliyorum...
Hastalarla konuşuyorum sabaha kadar :D
Kolay gelsinnn 🌸
daha öyle biri olmadı ama bir hayalimiz var işte
Hayırlısı 😌
Hayır yok yatar uyurum
Benim değişiyor ya
Evet kankam var ece onla konuşuyoruz
En güzeli
Sabaha kadar konusmayi biraktigimda aşk öldü
Var..
Manita yok, arkadaşlarım var.
Varr
yok.
Yok 😏
Hayır yok..
Yok.
Hayır yok.
Kendim
Su an yok
yok tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?