Uzun mesafe ilişkisi yaşıyoruz, sevgilim hep benim onun yanına gitmemi istiyor?

1 senedir konuşuyoruz, ilk defa yeniyılda ikinciyede bu yaz görüştük, her şey çok iyiydi. Ama ben hollanda da yaşıyorum. Birtek yazın ya da belki kışın türkiyeye gelebiliyorum. Biz iki kere görüştük, bana “artık ayda bir geleceksin” diyor. Biletler pahalı dedim, “sizin parayla iki hafta işlesen çıkarırsın bilet paranı, ben burada senin bilet paranı çıkarmak için 3 ay işlemem lazım, gir işe biletini kendin al” dedi.

Sanki benim tek amacım onunla görüşmek.

Senin gelmeye niyetin yok galiba dedim, “zaten gelemem ki” diyor. Uğraşmıyor bile. “Anca biz evlenince gelebilirim” diyor.

Ama bende para s*çmıyorum afedersiniz ama.. bu amaçla işe girsem ailem beni mahfeder 😅
Okulada gidiyorum daha

Ne yapmam lazım? Soğuyorum bu konular açıldıkça. Tamam Türkiye şartlarıyla pek uygun değil ama uğraşmıyor bile..
Uzun mesafe ilişkisi yaşıyoruz, sevgilim hep benim onun yanına gitmemi istiyor?
Cevapla