1 senedir konuşuyoruz, ilk defa yeniyılda ikinciyede bu yaz görüştük, her şey çok iyiydi. Ama ben hollanda da yaşıyorum. Birtek yazın ya da belki kışın türkiyeye gelebiliyorum. Biz iki kere görüştük, bana “artık ayda bir geleceksin” diyor. Biletler pahalı dedim, “sizin parayla iki hafta işlesen çıkarırsın bilet paranı, ben burada senin bilet paranı çıkarmak için 3 ay işlemem lazım, gir işe biletini kendin al” dedi.
Sanki benim tek amacım onunla görüşmek.
Senin gelmeye niyetin yok galiba dedim, “zaten gelemem ki” diyor. Uğraşmıyor bile. “Anca biz evlenince gelebilirim” diyor.
Ama bende para s*çmıyorum afedersiniz ama.. bu amaçla işe girsem ailem beni mahfeder 😅
Okulada gidiyorum daha
Ne yapmam lazım? Soğuyorum bu konular açıldıkça. Tamam Türkiye şartlarıyla pek uygun değil ama uğraşmıyor bile..
Sanki benim tek amacım onunla görüşmek.
Senin gelmeye niyetin yok galiba dedim, “zaten gelemem ki” diyor. Uğraşmıyor bile. “Anca biz evlenince gelebilirim” diyor.
Ama bende para s*çmıyorum afedersiniz ama.. bu amaçla işe girsem ailem beni mahfeder 😅
Okulada gidiyorum daha
Ne yapmam lazım? Soğuyorum bu konular açıldıkça. Tamam Türkiye şartlarıyla pek uygun değil ama uğraşmıyor bile..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer