Ben 1.72 o 1.81 boyunda. Dışarıdan nasıl gözükürüz sizce? Bu fotoğraftaki gibi mi? Yoksa bu kızdan daha mı uzun gözükürüm yanında? (Uzak mesafe ilişkisi yaşıyorum buluşacağız iki gün sonra)
Sevgilimle bu boy farkıyla nasıl gözükürüz yan yana?
bir site var boylarınızı yazdığınızda nasıl gözüktüğünüzü gösteriyor, adını hatırlayamadım şimdi ama araştırırsan bulursun. oradan bak bence en net cevabı öyle alırsın.
Konu sevgi olunca ve hatta hiç bir şeyde biçime takılmayın derim. Biçimsel kaygılar da insanın parçası ama fazlası yanıltıcıdır. Önemli olan sizin o insanı ve o insanın sizi samimi olarak ne kadar sevdiği; bu duygularını samimi olarak gösterip göstermediğidir. Biçime fazla takılınca asıl yoğunlaşmanız gereken duyguları hiç farkına varmadan göz ardı edebilirsiniz. Estetik kaygılarınız mutlaka olacaktır; ama bunun özde olanın önüne geçmemesine dikkat etmek gerekir. Dışarıdan nasıl göründüğünden çok içinizde nasıl bir değer yarattığı önemlidir.
En İyi Cevaplar