Sevgilinize hiç yalan söylediniz mi? Söylediyseniz sonu nasıl bitti?

Merhaba arkadaşlar. Aslında bu soruyu dün açmıştım ama son defa içimde kapatmak adına yine soruyorum. Ben sevgilime bir yalan söylemiştim. Bana daha önceki sevgilimi sormuştu ve bende 1 ay çıktığımızı ve hiç görüşmediğimizi söylemiştim ama aslında 4 ay çıkmıştık ve görüşmüştük. Dün gece yine konusu açıldı ve gerçeği söyledim beni kandırdın deyip, iğrenç sözler söyledi. Ama eski sevgilimle aramızda ne el ele tutuşmak ne de seni seviyorum gibi benzeri şeyler olmamıştı ve oda zaten böyle bir şey yapmadığımı biliyordu. Aslında daha öncesinde bi kaç sevgilisi olan insanları küçümsediğini söylerdi bu yüzden hiç cesaret edip söyleyemedim. Yanlış yaptım ama onca yaşanmışlığı silmek ve o sözleri söylemek bir az ağır oldu sanki. Oysaki en zor zamanlarında hep yanında oldum hiç yalnız bırakmadım. Sizce hakettim mi?

Sevgilinize hiç yalan söylediniz mi? Söylediyseniz sonu nasıl bitti?
Cevapla