Ben istemezdim şahsen içmesini. Kokusuna bile tahammül edemezken.


İçmese daha iyi olur elbette ama içiyorsa da neden içiyorsun, bırak şunu, berbat kokuyorsun vs diyip durmam alttan alttan mesaj veririm. Bir süre sonra keyiften değil bağımlılıktan dolayı içiyor insan çok üstlerine gitmemek lazım
Cevap
9Cevap
Sigara içtiğim için tepki vermezdim
İcmesini istemem daha doğrusu kendisine zarar verebilecek her şey uzak durmasını isterim çünkü onun zarar görmesi benide üzerdi
Bende arada içtiğim için bana göre sorun yok ama onun da sürekli içmesini istemem. Sağlık açısından.
Sigara kullanmıyorum. Kullanan birisi de benim kadınım olamaz.
İstemezdim kullanmasını. Ben de kokusunu sevmiyorum gerçekten. Hiç hiç sevmiyorum hem de.
Ben de içiyorum.. O yüzden problem yok..
Kullanmıyorum sigara alkol onunda kullanmamasını isterim doğal olarak
Mümkünse sigara içmeli
Kullanıyorlar
Bende sevmem
Normal gayet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?