Bizden öncekiler adam olsaydı Sağ sol olayı Terör olayları ayrımcılık olmazdı Partiler bizi gidemezdi Oyu bir eğitim olurdu Ikinci tümay savaşına girmedik Ona rağmen 1 asır olmasına rağmen adam olamadık Bana sorarsan asıl sorun kendini büyük gören Sarhoş cahillerdid
Her turlu çok daha hoş iki gunde bir sevgili yapanlar bunlar çok itici tabi bana göre biriyle birlikte olurken hep onun olduğunu bilmelisin ki tutku olsun
Ben kendi adıma cevaplıyorum çünkü herkesin görüşü farklı olur. Bunlar biraz keskin sorular.
Öncelikle sevgilisi olunca birey becerikli mi oluyor? Ya da sevgili yapabilince? Hadi bunları geçtim ister seçimi ya da senin deyiminle beceriksizliği yüzünden sevgilisi olmayan bir birey düşünüyorum. Sen bunu ilerde hayatına alacağın kız gözünden mi yanıtını merak ediyorsun yoksa herhangi biri ne düşünüyor diye mi merak ediyorsun?
onun için soruyu değiştirip cevaplıyorum. Soru ilerdeki sevgilinizin sevgilisi olmaması sizde ne düşündürur? Benim ilerde hayatıma alacağım kişinin sevgilisi olmaması beni ilgilendirmez. Yani a becerememis aaa seçici diye düşünmem. Aşık olmuşum veya sevmişim bunu tattiktan sonra bu tip düşüncelerin bir önemi olmuyor hayatına alacağın kişide de olmaz umarım
Umarım Şahsen benim için daha iyi olur Ilklerini benle yaşar Ama ben düşünürdüm Bir kız neden ilgi deliliği yapmaz diye Ya konuşmayı bilmiyordu Ya dağda yaşıyordu Ya da anlaşılmak istiyordu Ya da aşırı şüpheci derdim Tabi vaktide olmaya bilir vb. Ama Ona sorar ogrenirdim
Kadınlarda bir huy vardirya Çoğunda diyelim Daha ulaşılmaz olanı isterler Bu da daha önce sevgilisi olan erkek oluyor iste " bu kesin ezik O yüzden olmamıştır " vb. Düşünceler ürkütmuyor değil Bilmiyorum garip Ama yasayıp görücez
Mesela benim bir tanıdığım Evli birisi Biraz diğer erkeklere göre daha düşünceli ve kaba değil eşine karşı Ve tabiki merhametli Eşi ise onun arkasından kaç kişi ile muhabbet olsun diye onunla hafif alay ederdi Adam biraz haşin bir karakter olsaydı Daha saygılı davranırdı Kadın sert sözlerde söylerdi adamın suratın karşı Ve defalarca toplumda bir olaya şahit oldum Geleneksek dusunceden dolayı Bu toplulukta iyi bir insandan ziyade Korkulan , çekinilen insan saygı görüyor Kısacası sevgili olmayan bir erkek Korkak ve erkeksi değil beceriksiz diye algilanirsa incitici olur
Anladım maalesef dediklerinde haklısın yani geneli öyle demek daha doğru olur. Ayrıca sevgili de yap derim. Hem ilk olan sevgilin sonun olacak diye bir şeyde yok. Ne demek
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
hayır bence ama bazıları sevgili yapma olayını başarı olarak görüyor nedense
Rekabet meselesi işte
Bununla gururlanıyor ezikler
Z kuşağı genel olarak ezik görür ama ciddi düşünülmeyecek tek kuşakda o. O yüzden takmamak lazım
Bizden öncekiler adam olsaydı
Sağ sol olayı
Terör olayları ayrımcılık olmazdı
Partiler bizi gidemezdi
Oyu bir eğitim olurdu
Ikinci tümay savaşına girmedik
Ona rağmen 1 asır olmasına rağmen adam olamadık
Bana sorarsan asıl sorun kendini büyük gören
Sarhoş cahillerdid
Dediklerinin hepsini çürütürüm ama uğraşamam
Gördüğüm en boş nesil z kuşağı yiyim , içim , eğlenim , zikişeyim derdinde. Tabi istisnaları mevcut az da olsa onlara bir şey diyemem
Hic sevgilim olmadi ezigim ben
ezik olduğunu hiç düşünmem
Garip gelmez mi
Hafif küçümsemez misin
Sonucta hiç sevgili olmamış
yooo neden küçümsensinki.. olabilir
Olabilir. eziklikle alakasi yok
Garip gelmez mi
Hafif küçümsemez misin
Sonucta hiç sevgili olmamış
Benim de olmadı nolmuşssss
Neden olmadı
Dersler önceliğim, biri vardı çok istedim geldi ve gitti o kadar
Hmm
En iyisi
Kaşar olmaktansa
Seçici davranmak iyidir
Saçma imsnaalrla muhatap olmazsın en azidnan
Ezik olmazsın ama yapmak iyi olur
Çok daha hoş
Nasıl be
Arzu edilmemis gözükmez mı
Bu yüzden ezik gözükmez mı
Peki sevgilisi olmadığını biliyon
Ama bunun erkeğin beceriksizliği mı
Yoksa seçimi mı bilmiyorsun
Bu durumda ne düşünürsün
Her turlu çok daha hoş iki gunde bir sevgili yapanlar bunlar çok itici tabi bana göre biriyle birlikte olurken hep onun olduğunu bilmelisin ki tutku olsun
Hmm
Güzelmiş
Hayır öyle gözükmez
Nasıl yav
Sonuçta hiç olmamış
Ilginç insan ilişkilerinde başarısız diye düşünmez misin
Hayir düşünmem sen dedin ya seçiciyim diye seçici biri derim isteğini bulamamış
Hmm
Teşekküler
Rica ederim
Bir soru daha sorabilir miyim
Peki sevgilisi olmadığını biliyon
Ama bunun erkeğin beceriksizliği mı
Yoksa seçimi mı bilmiyorsun
Bu durumda ne düşünürsün
Ben kendi adıma cevaplıyorum çünkü herkesin görüşü farklı olur. Bunlar biraz keskin sorular.
Öncelikle sevgilisi olunca birey becerikli mi oluyor? Ya da sevgili yapabilince? Hadi bunları geçtim ister seçimi ya da senin deyiminle beceriksizliği yüzünden sevgilisi olmayan bir birey düşünüyorum. Sen bunu ilerde hayatına alacağın kız gözünden mi yanıtını merak ediyorsun yoksa herhangi biri ne düşünüyor diye mi merak ediyorsun?
Ilerde hayatıma alacağım kız için merak ediyorum
Tabi her insan farklı orası ayrı Ama
Merak işte
Yoksa marifet değil
Illa yaparsın
Ama hem kendini hemkarsindakini yıpratırsın
O zaman bunun cevabını bulamayacağız 🤗
onun için soruyu değiştirip cevaplıyorum. Soru ilerdeki sevgilinizin sevgilisi olmaması sizde ne düşündürur?
Benim ilerde hayatıma alacağım kişinin sevgilisi olmaması beni ilgilendirmez. Yani a becerememis aaa seçici diye düşünmem. Aşık olmuşum veya sevmişim bunu tattiktan sonra bu tip düşüncelerin bir önemi olmuyor hayatına alacağın kişide de olmaz umarım
Umarım
Şahsen benim için daha iyi olur
Ilklerini benle yaşar
Ama ben düşünürdüm
Bir kız neden ilgi deliliği yapmaz diye
Ya konuşmayı bilmiyordu
Ya dağda yaşıyordu
Ya da anlaşılmak istiyordu
Ya da aşırı şüpheci derdim
Tabi vaktide olmaya bilir vb.
Ama Ona sorar ogrenirdim
Kadınlarda bir huy vardirya
Çoğunda diyelim
Daha ulaşılmaz olanı isterler
Bu da daha önce sevgilisi olan erkek oluyor iste " bu kesin ezik O yüzden olmamıştır " vb. Düşünceler ürkütmuyor değil
Bilmiyorum garip
Ama yasayıp görücez
Bence de öyle yaşayıp göreceksin önce bir ilkin olur sonra belki bir tane daha bilemiyorsun her şey nasip. Ne diyelim her şey gönlünce olsun
Mesela benim bir tanıdığım
Evli birisi
Biraz diğer erkeklere göre daha düşünceli ve kaba değil eşine karşı Ve tabiki merhametli
Eşi ise onun arkasından kaç kişi ile muhabbet olsun diye onunla hafif alay ederdi
Adam biraz haşin bir karakter olsaydı
Daha saygılı davranırdı
Kadın sert sözlerde söylerdi adamın suratın karşı
Ve defalarca toplumda bir olaya şahit oldum
Geleneksek dusunceden dolayı
Bu toplulukta iyi bir insandan ziyade
Korkulan , çekinilen insan saygı görüyor
Kısacası sevgili olmayan bir erkek
Korkak ve erkeksi değil beceriksiz diye algilanirsa incitici olur
Eyvallah teşekkürler
Anladım maalesef dediklerinde haklısın yani geneli öyle demek daha doğru olur. Ayrıca sevgili de yap derim. Hem ilk olan sevgilin sonun olacak diye bir şeyde yok. Ne demek
Illa evlencem diye bir sey yok
Yaparım da öyle rast gele birisi olmamalı
Kimsenin duygusu ile oynamak istemiyorum
Kafa dengide bulmak zor
Rast gele birisi olmaz zaten özel biri olur
Umarım ne diyelim
Acelemiz yok
🤗🤗