Batıdan doğuya geldim üniversite bitti kimseyle kafam uyuşmuyor?

Çok gururlu ve iyi bir insanım. Bu yüzden kaybediyorum. Kusurlarim var güzel degilim konuşkan çıkarcı değilim insanlar içinde dislaniyorum umursanmıyorum. Bu yüzden yalnız yaşamak istiyorum ama ailem buna izin vermiyor ve evlenmemi istiyorlar sırf rezil olmamak için. Okadar okudum bir isede yaramadı. Çalışmakta istemiyorum çok yoruldum. Kimsede yok yaşımda geçiyor. Evlenmek istemiyorum ama ailemin verdiği baskı yüzünden evlenmek istiyorum. Aslında beni seven birini isterdim de işte yok kimse. Kalbim çok kırık ve yorgunum ne yapcam bilmiyorum
Batıdan doğuya geldim üniversite bitti kimseyle kafam uyuşmuyor?
Cevapla