1.5 yil ben niye agladim? Bu 1.5 yilda numarami hic silmedi hiksyelerime bakmaya devam etti. Sozlendiginde yani 5 ay önce yine silmedi ömce. Bakmaya devam etti. Bir kac hafta gecti sonra sildi. Söyle bisey var twitterda falan kapak fotosu yapmis yuzukleri facebooka evli yazmis ama whatsap profil fotosu beni sildi ama herkese acik fotosu. Orada kendi fotosu var. Ve instagramdada hesabi gizli. Foto paylasiyor ama sadece ekli olan gorebiliyo. Benim gormemi istemedigi icin benim bildigim yerlerde bisey paylasmiyo mu sizce? Somucta instaya evli ya da tarih vs yazabilir. Bilmiyorum ben 5 ay cok hizli degilmis gorucu usulu sanirim ama 5 ayicinde Nisan söz nikah vs cok hizli degil mi? Ben sandimki annesi bulmustur sevmiyodur onu ama fotolarda gayet mutlu evlenme teklifi etmis adil mi şimdi bu ben 2 yil agladim?
Bana yaptiklafi yanina kar kaldi bide bebegi olur oh ne guzel İstanbul. BEN NOLUCAM? BANA YAPILANLAR NE OLACAK
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer