Kapali degilim diye birakti, şimdi evlendi, benim ahım ne olcak, ben ne olcam?

1.5 yil ben niye agladim? Bu 1.5 yilda numarami hic silmedi hiksyelerime bakmaya devam etti. Sozlendiginde yani 5 ay önce yine silmedi ömce. Bakmaya devam etti. Bir kac hafta gecti sonra sildi. Söyle bisey var twitterda falan kapak fotosu yapmis yuzukleri facebooka evli yazmis ama whatsap profil fotosu beni sildi ama herkese acik fotosu. Orada kendi fotosu var. Ve instagramdada hesabi gizli. Foto paylasiyor ama sadece ekli olan gorebiliyo. Benim gormemi istemedigi icin benim bildigim yerlerde bisey paylasmiyo mu sizce? Somucta instaya evli ya da tarih vs yazabilir. Bilmiyorum ben 5 ay cok hizli degilmis gorucu usulu sanirim ama 5 ayicinde Nisan söz nikah vs cok hizli degil mi? Ben sandimki annesi bulmustur sevmiyodur onu ama fotolarda gayet mutlu evlenme teklifi etmis adil mi şimdi bu ben 2 yil agladim?

Bana yaptiklafi yanina kar kaldi bide bebegi olur oh ne guzel İstanbul. BEN NOLUCAM? BANA YAPILANLAR NE OLACAK

Güncellemeler
+1 yıl
Sizin için konusmak kolay
Kapali degilim diye birakti, şimdi evlendi, benim ahım ne olcak, ben ne olcam?
Cevapla