Eski sevgilimle 2 yıl sonra ilk kez karşılaşıp aynı ortamda bulunacağız geri döner mi tavsiyeleriniz neler nası davranmalıyım?

Arkadaşlar merhaba.2 yıl önce sevgilimle ayrıldık. 5 ay sürmüştü ilişkimiz ona rağmen ailem aşırı baskıcı olduğu için sadece 1 kez buluşabildik. Ve o zamanlar çok tipsizdim. Aşırı kıskançtım sürekli onu darlıyordum. Ama aradan 2 sene geçti güzelleştim böyle diyip ego gibi gözükmesini istemem ama hani 2 sene öncesine göre gerçekten değiştim olgunlaştım yüzüm o zamana göre güzelleşti bence. Şimdi Eylül'de okullar açılıyor ve artık aynı ortamda olacağız (önceden aynı okulda değildik) bu sene aynı okuldayız. Sizce beni öyle görünce döner mi? Ve nasıl davranmalıyım etkilenmesi için tavsiye verir misiniz? Başına böyle bi şey gelen var mı?

Eski sevgilimle 2 yıl sonra ilk kez karşılaşıp aynı ortamda bulunacağız geri döner mi tavsiyeleriniz neler nası davranmalıyım?
Cevapla