İlk buluşmada yemek mi, yoksa sadece bir kahve mi tercih edersiniz?

İlk buluşmada tercihim her zaman kebap çeşitleri ve et yemekleridir. Eşimle de ilk buluşmamızda çökertme kebabı yemiştik, ayy gene canım çekti. 😂

İlk buluşmada yemek mi, yoksa sadece bir kahve mi tercih edersiniz?

#orkide

Güncellemeler
+1 yıl
Kız demin çay içmeye gittik tanesi 12 TL olmuş artık erkeğin çay icirmesi de lüks olcak he bu gidişle demi ahahahah
İlk buluşmada yemek mi, yoksa sadece bir kahve mi tercih edersiniz?
Cevapla