Sevgilim benden erken kalkıp işe gidiyor her zaman vp da da akti saat 7 de ama bana gunaydın mesajı atmıyo hep ben atıyorum?

Gunaydın mesajını hep ben atıyorum ondan da bekliyorum bunu ama atmıyo bazen o atsın diye en fazla 11 e kadar bekliyorum en son dayanamayıp ben atıyorum ama insan yine de arada karsıdaki atsın istiyo yanlıs mıyım sanki ben yazmasam konusmucaz gündüz

Güncellemeler
+1 yıl
Yazmadım tesekkurler bu saate kadar o da hic bise yazmadı habersiz birbirimizden saka gibi cidden insan bi merak eder
Sevgilim benden erken kalkıp işe gidiyor her zaman vp da da akti saat 7 de ama bana gunaydın mesajı atmıyo hep ben atıyorum?
Cevapla