Güncellemeler
+1 yıl
Yıllar önce eski arkadaşım evli erkeklerle konuşuyor diye ona saymadık hakaret bırakmamistim burdaki cahil arkadaşlar gibi sonrası başıma geldi yani kınadığıniz herşeyi yaşıycaksiniz 😇
Yakinen tanışıyoruz 1 aydır konuştuk gitti 1 ay gelmedi gelmez artık dedim geldi c_in_sel istekleri bitmedi görüntülü vs n"de sonra bende duygu var dedim oda "Sana sadece tavsiye veriyorum ben sonun akadar gidemem sevgi bağı kuramam belki bir belki iki defa görürsün" dedi ben bu dediğine bitsin dedim oda sabah " Bunların hepsini biliyorum ama her şey işsteidğim gibi gitmiyor seni bekletiyorum üzüyorum o yüzden böyle dedim hakkını helal et her şey güzeldi senle belki bir gün " dedi ne demek istiyor? İkimiz de fake hesaplardan konuşuyorduk hesabı kapattım sinir olup vazgeçmiştir dimi?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
boş ver bitmiş gitmiş artık kurtulmuşsunuz kafanıza takmayın.
Şimdi adam net pislik bence konuşma karısını aldatıyor seninle seni kimle aldatır kim bilir
Aynen öyle hesabı kapatmamis başka biri daha var belli iyy iyice soğudum nefret ettim taammen bitirdim ben ona hoşçakal diyorum son cümlem de ona belki bir gün diyor son cümlesini de arsız
Ikiniz de ap*tal bir y*av*saksiniz diye yorumladim✍
Bend esen kardeşim aptallsin diye okudum empatiiden uzak beyinnn yoksunuu
Sus lan empati diyo bir de m*ala bak
İşte cahil maloz olduğun için empati ne bilmiyorsunnn
Kizlarin ve erkeklerin o*r*ospuluklarini gorunce dusunceli davranamiyorum kb
Her şey insnalar için unutma kınadığın başına gelebilir or*spu para karşılığı seks vb her şey yapana denir bende sevdim o açıdan herşeyiyle kabullendim bir gün belki sende evli birini seversin evli olduğunu bilmeden sonra vazgeçmen zor olur
Mantığa burumeye calisma olayı bile bile devam etmissin o ne kadar o*rospuysa sende o kadar neyse masumlara bise olmasin siz yiyin birbirinizi çek acını
Senin de aynısı başına gelemzse ben ne olayım 😂o Dr öğretim üyesi idi mesleği adı duyulmuş biri üstelik ona rağmen peşinden geldi bende öyle zor bir savaştan geçtik biz senin zihniyetin ör*spu
Dr öğretim üyesi olması seni cezbetmiş yani jsjsks nasıl basitsiniz lan ya yemin ederim her gün bi o*rospudan empati kur cümleleri duymaya basladik su sitede hadi hayırlısı
Profiline baktım da mahalle k*zbani sam şeytani gibi bir şeysin ne sen birine aşık olursun ne de kimse sana aşık olur ot beyinliiii mllllll 😂😂
Yargı makinesi misin be kızım baya iyi cvplar vermişsin 👏👏
Valla süperim knka yemin ederim kendime aşığım eminim senden de çok daha guzeldirim sevenim de çok ben herkesi kabul edecek basitlikte deilim baya seciciyim he bir de evli adamlarla da asla isim olmaz senin de olmasin bi daha sjsjsjsj
Çirkinsin demedim yavrumm iticisin bakışların da sinsilik cadılık var masum bakmıyorsun asıl senin gibi tiplerden korkulur
Hi hi canim evet evet yerine göre baya cadıyım mesela ruhu da bedeni de o*rospu olanlar benden korksun 🖤
Zor bir durum gercekten de yasamayan anliyamaz. Bende ayni durumlari yasiyorumm sonu yok bildigim halde kendimi bir atesin icine atmia gibiyim
Çok zor ama vazgeçtim son dediğin den sonra hesabı kapattım soğudum taammen
Ben ne zaman vazgecerim bilmiyorum ama bizim aramizda her bakimdan bir bag varr ama sonu yokk
Biz de de bağ var sandım bana " Sana sadece tavsiye veriyorum ben sonun akadar gidemem sevgi bağı kuramam belki bir belki iki defa görürsün" dedi burada bitti benim için dediğinde ne demek istiyor?
Senii kullanmis demek kii cinsell yonden ben oyle anladimm
Belkii dee sana karsi hic duygusal birsey beslemiyorduu
Beslemediği açık ve net nefret ettim ondan tamamen bitirdim
Umarimm aklinda bitirdigin gibi kalbinde de bitirmissindir. Bu yolaa girmiskenn geri donme derimm
Kalbim de de bitti onu dedigi an beklemeye hazırdım onu her şeye ama o söylediği seyle bitti asla istemiyorum
O zaten dedigi ile vazgecmiss boş ver uzme kendini
Yook inan umrumda değil gayet keyfim yerinde 😅
😅😅😅😅pekiii oylee diyorsann oyledirr mademm snde sildin ulasmak istersede cevabini verirsin
Evet olmuştur
Tekrar yazar merak etme
İkimiz de fake hesaptan konuştuk ve ben hesabı kapattım kendisi dr öğretim üyesi açıkça kendinden yaşamıyor diye o hesabı kapatmamis hala ama kapatır yazmaz bence nereye yazcisk
Yeni hesap aç yaz
Gerçekten kınamak iyi degil
Yaş kaç mezuniyet ne
"Sana sadece tavsiye veriyorum ben sonun akadar gidemem sevgi bağı kuramam belki bir belki iki defa görürsün" bana bunları söyleyen birini ben bitirdim neden açayım soru kurtuldum mu?
Kurtulmusdundur merak etme
Hesabın fake
Dertlesmek istersen konusalim
İki iğrenç insan beter olun inşallah