Görüştüğü ilk gün erkeğin evine giden kız hakkında ne düşünürsünüz?

Hayatımda 1 kez boyle bir şey yaptım. 32 yaşındaydım gayet aklım başımdaydı ama aşk insanı aptallaştırıyor sanırım. 2 ay netten konuştuk sonra gorustugumuz gün ona aşık olup beraber oldum. İlkti benim için. Tabi onun kafasında farklı güvensizlikler oluştu evime geldi yaşadı vs gibi. maalesef erkek isteyince o erkek hormonları var oluyor , kadın yapınca ciddi dusunulmeyecek kız... gercekten de aşık olmuştum ve sonrasında sevdim de. Aylarca sevgili olduk bağlanmıştım. bu sebeple ciddi düsünmemesi.. oyle zordu ki yaptığını hazmedemedim yıllarca.

Görüştüğü ilk gün erkeğin evine giden kız hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla