İzmir'de köpeğime eş arıyorum. Köpeği olanlar yani erkek köpeği olanlar yorum yapabilir mi?

Rus finosu bir kızım var 6 yaşında ve henüz hiç çiftleşmedi. Onu çiftleştirmek ve Allah korusun ona bişey olmadan ondan bı parca olan yavrularını görmek istiyorum. Çünkü kızımı o kadar çok seviyorum ki. . Küçük ırk yetişkin erkek köpeği olanlar yazarsa en azından çiftleştirmek isterlerse yazabilir mi acaba? Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim
İzmir'de köpeğime eş arıyorum. Köpeği olanlar yani erkek köpeği olanlar yorum yapabilir mi?
Cevapla