Dürüst, nazik, yalan söylemeyi sevmeyen, aileye bağlı biri seçmek isterdim ya siz
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Zekaya bakıyorum sadece
Dürüst ve konuşmayı seven olmalı ama bunlardan önce çocuğu olmayacak biri olmalı
Çoçuk mu istemiyorsun yoksa hiç evlenmemiş birini mi
Çocuk istemiyorum evlenmiş hatta bu nedenden ayrılmış bile olabilir gerçi öylede aile karışır ama olsun
Neden peki
Anne olmak istemiyorum. Bir yetimhanede çalışmak isterdim ya da koruyucu aile. Evlat edinmeye toplum baskısı pek müsade etmez etse bile ben acaba yeterli miyim diye şüphe ederim
Çoçuklar melekten farksız aklına kötü bir şey gelmeyen tek varlık iken çoçuk sevmemen sence seni mutsuz etmez mi bir evladın olsun annelik edersin babalıkta bu iki taraf içinde geçerli
Çocukları seviyorum sevmiyorum demedim ki. Sadece kendi çocuğum olsun istemiyorum. Annesi veya babası olmayan çocukların yanında olmak istiyorum onlara iyi gelmek istiyorum. Uçuk hayaller işte
O zaman birine aşık oldun ve istediği gibi olmadın. ya da ailenden dolayı istemiyorsun hangisi
Bunu düşünmemiştim ikisi de olabilir sanırım.
Hangisi daha ağır basıyor sevgisizlik mi yoksa yanlızlık mı
İkisi de değil hissizlik. Hiçbir duyguyu artık tam olarak hissedemiyorum berbat bir şey gibi ama katı kalpli olmayı da sevdim bir yandan kimseyi kaybetmem diye düşünmüyorsun herkes gidebilir herkes bırakılabilir ve bunun bilincinde olmak muazzam bir şey
Bunu kim sende başlamasına sebeb oldu hiç sordun mu ailem mi ben mi yoksa benim seçimlerim mi
Her şeyden var ama en çok kendi seçimlerim derim sonuçta tercihlerimiz bizi ilerletir
O zaman hatayı kendinde arayacaksın dürüst bir insan hayatına koyacaksın eskiyi nasıl geçti bilemem ama İnan bir insanı ancak başka bir insanı delice ve güvenrek seversen eskisini unutursun ben aşık oldum güvendim ama hüsran ile bitti sonu o evlendi ama hep şunu dedim kendime seven gitmezdi diye yeni başlangıç yapmadım neden dersen çünkü bir hedef koydum ve şu an onu gerçekşeştirdim
Sevileceğime dair bir inancım ya da beklentim yok. Yalnızlığa alıştım karşımda beni gerçekten anlayacak ve yargılamayacak biri olacağını sanmıyorum bu da beni hissizleştiriyor. Birini sever miyim bilmiyorum ama güvenir miyim sanırım çok çok zor. Bir hedef meselesine gelince iş bulma çabasındayım öncelikli hedefim bu zaten.
Bulursun inş nerde yaşıyorsun belki yardımcı olacağım bir şey olur
Batman da yaşıyorum. Sizin ege taraflarında olduğunuzu hissettim
Karadeniz deyim samsun hekimim burada batmandan arkadaşım var ona yarın sorayım bölüm ne
Teşekkür ederim ama sormazsanız daha iyi olur. Kpss'ye hazırlanıyorum
Eylül’de sınav inş atanırsın bölüm ne peki
Evet yeni sınav eylülde. Felsefe öğretmeni olmaya çalışıyorum
Aristokrat severim sen dini düşüncelerin nasıl benim bilimi mi yoksa dinimi
Bence din ve bilim birbirine karıştırılmamalı. Din inanç meselesi soyut bir kavram ama bilim somut verileri olan bir durum. Bilime de inanırım dine de.
O zaman sana soru göremediğin bir şey kabul ettiğinde soyut mu somut olur
Açık uçlu bir soru ve bu duruma göre değişir. Beynimizi açıp göremeyiz ama bir insanın konuşmasından zeki özürlü mü anlayabiliriz. Bu soyut olduğu halde somut veri sunar bize.
Zekisisin ha bence atanırsın samsuna tatlımı isterim
Zekam kpss ye yetmiyor sanırım. Kendime kadar varsa demek ki. Samsun'a gelmem çok zor ama atanırsam Samsun'a burdan yazacağım söz😊
Hadi inş mutlu olda başka bir şey istemem zerre kadar kalbinde merhamet taşımayan cennete giremez unutma bunu
Taş kalpliyiz diye merhametsiz de değiliz yahu. Neyse çok felsefe yaptım bu kadarı bana fazla😊
Bu arada ben Batman’a geldim petrol zenginisiniz bide Hasankeyf var
Çok güzel
Ben zengin değilim geri kalanları bilemem😊 Hasankeyf biraz değişti ne zaman gelmiştiniz?
4 yıl oldu o zaman baya güzeldi içinde bir ırmak akıyordu temiz su
Neresinden bahsettiğinizi bilemedim ama Dicle nehrinden bahsediyorsanız baraj yapıldığı için sular altında kaldı çoğu şey. Kale bile. Artık baraj üstünde tekne turları yapılıyor daha çok
Vay öyle mi oldu üzüldüm valla güzeldi baya o zaman yazık olmuş üniversite nerde okudun
Antepte okudum
Siz?
Yakınmış yine iyimiş. saaat geç oldu sabah işe gideceğim güzel sohbetti teşekkür ederim sizi daha yakından tanımak isterim sizde isterseniz
Evet güzel sohbetti bende teşekkür ederim ama buradan özelde kimseyle iletişime geçmiyorum. Bu yüzden gizli kullanıcı olarak yazıyorum zaten. Kendinize iyi bakın iyi geceler😊
İyi geceler 🌙
Merhabalar nasılsın
Merhabalar teşekkür ederim sizi sormalı?
Yorgunum yatmadan sana bakayım dedim
Şaşırdım desem çok doğru olur. Çalışan için yorgunluk bitmez ki hiç
Bu gün sana yazacaktım gündüz ama çekindim
Neden ki öcü gibi bir izlenim mi bıraktım ben😆
Yok sanal insanlara artık sadece güvensiz bir ortam olunca beni yanlış anlarsın diye vazgeçtim tanımadan olmaz dedim😄
Açıkçası güvenmiyorum zaten. Hekimim dediniz bana göre bir hekimin bu sitede olması pek mümkün değil. Ha belki de gerçekten öylesiniz saygı duymak düşer o zamanda payıma
Haklısın orhan_araz36 bakarsan yalancı olmadığımı anlarsın bu arada gerçekten size yalan bir şey anlatmadım
Demek istediğim bu değil burada ya da sanal alemde diyeyim herhangi bir doktorun fotosunu koyup hekimim diyen o kadar çok şahıs var ki. Bu nedenle güvenmemek normal değil mi?
Haklısın ama herkes öyle değil sen piskoloji okumuyorsun ya da okumadın
Bazı psikoloji derslerim oldu neyi merak etmiştiniz?
Empatiyi sadece
Güven konusunda empati yapmalı mıyım bence yapmıyım ya 😊 Karslı mısınız? 36 Kars plakası
Ewet Samsun’da çalışıyorum KPSS nasıl gidiyor
Biliyorum dün söylemiştiniz. Şu an tekrar başlamadım. Yarın veya sonraki gün denemelere başlayacağım yeniden. Biraz kafamı rahatlatmam gereliydi
İçimde bir buraya atanacaksın diyor😊
O kadar zeki değilim😅 yaşınız gerçek yaşınız mı buradaki yani
26 yaşındayım ya siz
26 bende
Askerliği yaptım hiç boş durmadım 😂devlet borcu ödendi😁boy kilo
Şey yanlış geldiniz sanırım izdivaç programları kapandı😅😅 boy kilo mevzusuna hiç girmeyelim bence ruh sağlığımız için bu çok önemli
Yok izdivaç için sormadım tahmin ettiğim sayı merak ettim Zeki insanlar genellikle 170 civarını geçmezmiş
Kiloydum stersten 70 üstü yaparmış merak ettim
Şaka yapmıştım yahu o emojiler süs olsun diye mi var. 1 56 yım sanırım baya kısayım yani
Bende 162 tim demek stardartdı tutrıyorız 😄
Kalbin güzelse zaten gerek yok boya dürüstlük önemli
Kalbim pek güzel değildir taş mübarek😊
Ben öyle hissetmedim nedense
Hissetmekle ilgili konuşacaksak hımm bir düşüneyim en sevdiğiniz renk yeşil mi?
Mavi senin pembe bence
Siyah sizde bilemediniz
Burcumu bilmelisin çok titizim
Başak
BaZen tanımak için ipicu lazım sen nasıl birisin anlatır mısk kendini
Öyle direk anlat deyince ne anlatabilirim ki sorsanız daha mantıklı olur.
Çiçeklerden ne seversin hangi kitabları okursun sonra namaz kılıyor musun dindar mısın kapalı öo yoksa açık mısın sonra ailen kaç kişi annen baban ne iş yapıyor..
Hepsine cevap vermem mümkün değil. Kapalıyım namaz kılarım çok şükür. Roman okumayı çok severim. Ailem hakkında bilgi vermeyi istemiyorum mazur görün
Bu kafi zaten ben bunu aslında özelde söylemi isterdim hayla adını bilmiyorum
Adımı söylemeyeceğim istediğiniz bir isimde hitap edebilirsiniz
Sabah işe gideceğim teşekkür ederim güzel sohbetiniz için sna Gülüm diyecem Gül kadar hayat güzel kokan bir şey yoktur nazarımda☺️😊
Mümkünse böyle kelimeler kullanmayın hem hiç hoş değil hemde sapık mı acaba diye düşündürttü. İyi geceler dilerim
Gül ismi güzel bence
Değil bence ve iyelik ekiyle kullanmanız hiç hoş değil
Gülüm demedim Gül üm kelimesi demek istedim sen anlamadım Gül üm olan demek istedim
Peki dediğiniz gibi olsun ama yinede Gül demeyin lütfen
Ne dememi istiyorsun ona göre söyleyeyim
Bir şey söylemenize gerek yok bence
Sen bilirsin hanım efendi KPSS nasıl gidiyor
Bu ara pek çalışamadım. Teşekkür ederim sorduğunuz için. Siz neler yapıyorsunuz
Çalışmaya devam burası hayla sıcak bende çok sıcağı sevemedim. baya da yanlız olduğum içinde tadı çıkmıyor
Orası sıcak mı😅 44 dereceleri gören ben sadece gülüyorum sanırım 😆
Öylede ben soğuk yer insanıyım çok sıcak ta bunaltıyor denize girmek gezmek bir yere kadar güzel
Soğuğu hiç sevmem bende tam aksine. Sıcağa tahammülüm daha fazla
Valla benim odada büyük bir pervane dönüyor ancak serinliyorum 😂sende haklsın Batman sıcak yer
Burayı pervane kesmiyor maalesef
Bendeki baya büyük odayı serinletiyor o derece bu arada erken uyumazsan konuşalım ben yemek yapacam🤣
Erken uyumuyorum da siz erken yatmıyor musunuz sabah iş yok mu? Kolay gelsin
Varda çoçuk değilim 😂günde 4 saat yeter artar sen uykucu musun
Severim uyumayı ama sabahları daha çok 10 11 gibi kalkmak çok güzel oluyor
Ben onu pazar günü yapınca gece uykum gelmiyor
Uyku düzeniniz bozuluyor ondandır
Ewet ondan dolayı pazartesi günü sarhoş gibi oluyorum sen ne yaptın evde bugün
Ciddi ciddi naptığımı mı anlatayım
Ewet neden öyle dedin ben evi severim güzel yemek yapanını daha çok😁
Annem yoktu bugün evde o yüzden ev işleri bendeydi. Kurabiye yaptım akşam yemeği falan derken gün bitti
Vay ev kadını modu bayıldım 😁peki hayatta neleri seversin seni ne mutlu eder
Ben pek sevmem ev hanımı modunu. Beni ne mutlu eder sanırım arkadaşlarımla vakit geçirmek
Gezmek tozmak yani
Hayır oturup sohbet etmek film izlemek ne bileyim beraber yapılan yemek bile güzel oluyor
Gerçekten bazen seni tanımak isterim hemde çok
Ama tanışmayacağımı belirtmiştim kusura bakmayın
Biliyorum ben hatırlatayım dedim belki fikri değişmiştir diye😁
Değişmedi. Hayatıma kimseyi almıyorum ve böyle mutluyum
Anladım bende alamam zaten yakından kastım arkadaş olarak yoksa sevgili olmak benim için çok yol katetmen lazım 😁
Ben sevgili olarak kastetmedim zaten. Arkadaş olarak da hayatıma kimseyi dahil etmiyorum.
Anladım teşekkür ederim
Rica ederim