Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Haklı bence, konu sadece para değil bence. Boş duran insan sıkıntıdan başka şeylere sarmaya başlıyor maalesef. Ben de istemem eşim boş otursun da bana sarsın. Çocuk olursa tabii evde olsun ona baksın ne kadar gerekiyorsa ama olmadan evde boş oturması bnce sağlıklı değil
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Şahsen bende eşimin çalışmasını istemem ama bu devirde çalışmayan kadını kim ne yapsın. Kadınlar nasıl erkeğin parasına bakıyorsa artık erkeklerde böyle şeylere bakıyor.
00 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 8,1b cevap paylaştı. Verdiğimle yetinecekse çalışmasın. Ama bir şey içinde ağzını açmasın derdim.
Maddi açıdan değil de çalışmadan kadın erkeği çok darlıyor ya. En azından uğraşı olsun.00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
46Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 17b cevap paylaştı.
+1 yılSevgilimde çalışmamı istiyor ama bunu tabii ki kendisi için değil benim için istiyor çünkü benim kazanacağım paraya muhtaç birisi değil sadece kendimi kötü hissetmemem için istiyor ve bence çok da haklı, Ben de çalışmak isterim açıkçası ancak nasıl bir üslupla dendiği de önemli tabii ki. Ben sana bakamam Benim paramı yeme tarzı bir üslupla söylendiyse insan tabii ki kırılır ancak normal bir üslüpla söylendi ise bence mantıklı bir şey
20 Yorumla
u +1 yılBen evlenince çalışmam demem, kendimi eve tıkamam.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılSiz haklısınız sizin kararlarınıza saygı duymalı
00 Yorumla
+1 yılEski zamanı bilmem ama şuanki durumda kadınlar kesinlikle çalışmalı. Bekar kadınların kendi tercihidir saygı duyarım fakat fikrimce evli bir kadının mümkün mertebe bir maddi geliri kesinlikle olmalı. Okumuşsa kesinlikle kendi alanında çalışmalı okumamışsa da fiziksel yükü ağır olmayan bi işte çalışmalı. Hanımlar beş kuruşunuz olsun sizin olsun. Minnet etmezsiniz. Gerçekten evlilik sağlamsa güzel şeylere sahip olur kaliteli bir hayat yaşarsınız. Olur da araya soğukluk girerse ki , gayet normal bu olabilir, boşanacak duruma geldiğinizde boynunuz bükük olmaz. Ana babaya tekrardan muhtaç da olmazsınız. Velhasılı kesinlikle çalışın. Yarın bir gün ufak bir tartışmada kendinize ait beş kuruşunuzun olmadığı yüzünüze tokat gibi vurulunca ağlamayın. Saygılar…
40 Yorumla
+1 yılAy kusura bakmasınlar da çocuğa kim bakacakmış. Hiç hayat müşterek birlikte bakıyoruz kafalarına girilmesin. Bizim toplumda çocuk bakmakta, ev işleri de tamamen kadına yıkılıyor. En başta verilen sözlerin tutulduğunu hiç görmedim ben. Bu şekilde olursa tabi ki çalışmam. Bunu kabul etmeyen adam da gitsin beni yormasın soluğu adliyede alsın.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 370 cevap paylaştı.
+1 yılSevgilinizin kazancına bağlı geliri iyi ise çalışmayın fakat bu devirde tek maaşla geçinmek çok zor. Sevgili veya eş kalıcı deyil birgün bitebilir, her kadın çalışmalı, ayaklarının üstüne basmalı, erkeğe boyın eğmemeli, sigortası olmalı özgüveni olmalı, eşinin, sevgilisinin parasına bakmamalı
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 6,7b cevap paylaştı.
+1 yılŞöyle ki okuyup mesleğini eline almışsa saygı duyarım.
Örneğin; öğretmen, hemşire vs vs...
Ama tutup da ben konfeksiyona gideceğim sen bana karışamazsın derse işte o an kafasını çıktığı yere sokarım. 🤷♂️
Siz kadınlar erkekleri anlamıyorsun. Biz kadınların çalışmasına karşı falan değiliz.10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılBir kadının çalışıp çalışmaması normalde erkeğin insiyatifinde olmamalı fakat günümüz ekonomisini düşününce tek kişinin çalıştığıyla geçinmek gerçekten zor ayrıca her insanın kendi ekonomik özgürlüğü olmalı bu sevgilin istiyor diye değil kendin için çalışıyor olmalısın hayatın ne getireceği belli olmaz
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılSana başkan beklentisini söylemiş sen de ona göre devam edersin. O çalışan bir kadınla beraber olur sen de çalışmanı istemeyen biriyle. Evlilik bu sadece aşkla olacak iş değil bu tür durumlara da dikkat edilmeli.
10 Yorumla Haklı tabiki Türkiyede yaşıyoruz ve malum ekonomiyi biliyorsun birlikte olma kararı alıyorsunuz ve buna da beraber karar vermeniz gerekiyor tabiki yoksa o da çalışmak zorunda değil o zaman ne yapacaksınız
00 Yorumla
+1 yılOrtak konuşulması gereken konular. Ama bu şekil konusman ve onun bu şekil tavır vermesi. Kaba olmus.. şu devirde çalışmak lazım diye düşünüyorum. Kadın çalışmalı. Ayakları üstünde durmalı.. fikrimce...
00 YorumlaÇalışmayan karıya ben bakmam.
Hayat bire bir ortak.
Çamaşır yıkamada da, yemek yapmada da.
İş yaşamında da.
Beraber cam sileceğiz, beraber turşu kuracağız.
14 Yorumla- +1 yıl
Amca ne diyon amcaa
+1 yılCalismazsaniz mutlu olurum ancak engellemem diyen adamlarla evlenin. Sizin kazancinizda gozu olmayan adamlara kiymet verin. O adamlar için 10 saat bile seve seve çalışılır.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılBilmiyorum benim hosuma gitmezdi, bi erkegin calis demesi hosuma girmiyor bu baba da olabilir, yani bana güvenmesin ben cikabilirim isten
20 Yorumla
+1 yılEvlendikten sonra genelde erkekler eslerinin calismamasini istemez kadinlarda bundan sikayetci olur. Sende nie tam tersi
01 YorumlaBenim görüşüm kadın çalışmak zorunda değildir. Çalışmak isterse de tıklım tikis toplu taşımalarda sabahın köründe işe gitmesine gönlüm razı gelmez. Sıkıntı çekmeyecegi rahat edeceği bir iş olursa çalışabilir. İnsanın eşi gönlünün sultandır. Ben eşime yüksek sesle bile seslenmezken amirinin, patronunun azarlayacagi üzeceği bir durumda kalmasını asla kabul edemem.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 759 cevap paylaştı.
+1 yılBenimki de çalışmamı istemez yani fazla çalışmam ama üni okumami ister mesela ben istemiyorum şu an sıkıcı bana farketmez ya ben çalışmak isterim açıkçası
00 Yorumla Böyle bir talepte bulunmam o da bana çalışmanı istemiyorum da diyemez, kaldi ki olaya onun açısından da bakmak gerekir. şu an ku ekonomik koşullar yeterince zor.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılBu yüzden zengin koca istiyorum işte
Hem çalışıp hem eve hem ona bakamam30 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen sorduğumda çalışıp çalışmamak konusunu sana bırakıyorum demişti bence verilmesi gereken cevap bu. Zaten bende çalışmak istiyorum boş olmak iyi değil ama söylediğine göre tepki vermişse ondan bi hayır gelmez gibi
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılÖyle de denmez ama içinde bulunulan duruma göre açıklamalı bir şekilde anlatılabilir hepsini geçtim kendi için bile olsa çalışmalı sonuçta hayat ne getirir bilemeyiz olası bir ters durumda kendi hayat düzenini koruya bilmeli
00 Yorumla
+1 yılBen zaten çalışmaya başlayacağım seneye. Ya atanarak ya özelde çalışacağım artık. Benlik bir problem yok.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılBu devirde tek maasla zor hadi maasida gectim calisinca insanin hayatindan bir düzen bir disiplin oluyor ben hür irademle calismamazlik yapmam sahsen
00 Yorumla yani kanka kısıtlayıp çalışma lan otur oturduğun yerde dese dahamı iyi, ama istememin sebepleri vardır illaki ikna etmeye çalış..
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.
+1 yılEvleneceğim kişide çalışma kriteri arıyorum.
Bende istemezdim öyle tembel bir insanı. İki tarafta evliliğe katkı sağlamalı bence
05 Yorumla- +1 yıl
bence?
- +1 yıl
olmasi gereken bu degil mi
- +1 yıl
@huysuzsincap Bence öyle, insanları bilemem. Artık pek de önemsemiyorum. Benim en baştaki kriterim bu. Çalışmalı. Hazıra alışmışla işim olmaz
- +1 yıl
evet kesinlikle
- +1 yıl
@huysuzsincap iki tarafta hayatın kıymetini anlıyor böylece. Yoksa hayattan bi haber oluyor insanlar. Tek yaptıkları dedikodu ve tembellik oluyor. Sadece tatil düşünen, sadece gezme peşinde olan insanlar oluyor. Ama bunları hak edip yaşamak daha keyifli. Ve birlikte başarmak ise daha güzel
+1 yılEvet çalışısın artık modern çağdayız erkek çalışır devri eskide kaldı artık kadınlarda kariyer yapabiliyorken neden çalışmasın?
00 Yorumlaher şey nazik bir dille iletilme kusura bakma kaba tabir bu ya. Herşeyden öte rıza önemli. Yuce Allah bile öyle emrediyor.
00 Yorumla
+1 yılGeçim zor artk. Dürüst davranmış. Elini sıcak sudan soğuk suya sokmam deyip neler eden var. Gerçekçi davranmak en doğrusu.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 511 cevap paylaştı. Şu zamanda evde oturmak çok garip geliyor bana kadınların herşeye gücü var neden bu gücü evde oturarak bitiriyorsun ki
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 761 cevap paylaştı.
+1 yılNormal karşılarım. Yüksek hayat standardı icin 2 tarafın da çalışması şart. Sadece cocugum olursa 1 yıl kadar çalışmam (mümkünse)
00 Yorumla
+1 yılBu devirde ekonomi zaten kötü ki bi erkeğin eline bakmak hiç doğru değil
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. evi sadece erkek mi geçindirecek? saçma bir iey olmuş
şu zamanda seninde çalışman lazım10 Yorumla
+1 yılErkekler çok şımardı eskiden böyle bir şey asla denmezdi
125 Yorumla- +1 yıl
Ya ne alaka boş yapmışsın erkekler şımardı dedim soru soran kişiye çalışma mı dedim
- +1 yıl
Ya anlamıyor musun sen burada eskiden erkeklerin, kadınların çalışmasını gün yüzüne vurmadığını ama şimdilerde ise şımardıkları için gün yüzüne vurmaya başladığını ima etmiyor musun sen?
E ptal ben de sana bunun nedeninin ekonomik olduğunu ironiyle anlatmaya çalışıyoru boş yapmıyorum rezil herif gece gece asabımı bozma grizekalı seni - +1 yıl
Terbiyesiz sen ne hakla a*ptal g*erizekalı diyorsun egitilmez bir comarsin konuşma benimle
- +1 yıl
Ekonomiyi düzelttin şu an sağol 👏👏
- +1 yıl
Afferin
- +1 yıl
Bak sen iyi kalpli bir liseliye benziyorsun sana diyeceğim tek şey eğer erkeğin maaşı 10.000 ve üstüyse kadın çalışmadan da rahatça geçinilir ama bu paranın altındaysa akıllı bir adam zaten evlenmez karısını çocuklarını zora sokmaz okey mi
- +1 yıl
Erkekler şımardı dedim çünkü herşeyi açık açık soyluyorlar sürekli bir sizlaniyolar yok şöyle yok böyle diye eskiden böyle bir erkek profili yoktu kadın ister çalışır ister calismazdi ekonomi hep kötü zaten bu sene pik yaptı hem kadınlar zaten ev işlerini yapıyorlar birde üstüne çalışıp para getiriyorlar erkekler napiyo sadece calisiyo eve geliyor davar gibi yatiyo eee nerde adalet
- +1 yıl
Ev işleri kat ve kat daha kolay çalışmaktan kanka ben seve seve yapardım mesela yanisi kadın çalışmayıp erkek çalışınca parasının sefasını kadın ve çocuğu yiyecek oluyor normalde bunda bir sıkıntı yok ama mesele ADALET ise erkek tarafı haklıdır çünkü adam geberiyor yorgunluktsn ve eve gelince zıbarması gerekiyor (btw işten işe değişir) AMMMAAA çocuk varsa (olmadığı zaman kadın gtünü dikip yatıyor demektir HİİİÇÇ kusura bakılmasın ev işleri kolay birlikte rahatlıkla halledilebilir) kadının çalışmaması gerekiyor çünkü bence çocukların psikolojisi gereği aile ilgisine muhtaç oluyorlar anane babaanne yeterli olmuyor ki bu da senin dediğin yeteri kadar yoksa evlenmesin mantığına çıkıyor kısacası çocuk yoksa kadın ev ekonomisine erkeğin parası yetse bile destek çıkmalıdır zaten evde çocuk yokken napıcak aw sıkılır en azından sevdiği mesleğe yönelir kendi harcayabilecrği parası olur ya da birikim yapar geleceğe yatırım olsun diye çocuk için biriktirme imkanı olabilir gel de söyle şimdi sence kadının çalışmaması mantıklı mı çocuk olmadığı müddetçe (bir de çocuk olunca ona bakan kadın olmasına rağmen çalış diyorsa erkek onun ben hıımaanığaaa glglglglg) yanisi
... Bişi yok flglgkgk kısır döngüye girdi aw aslında aynı şeyleri diyormuşuz haberimiz yokmuş lan baştan böyle açıklasana - +1 yıl
Ev işini bende seve seve yapıyorum ama hepsini değil annem emekli olduğu için birçoğunu o üstleniyor kadın gözlerimin önünde gün geçtikçe çöküyor yoruldu artık babam pek yardım etmiyor üzülüyorum anneme ilerde bende öyle olucam mi diye düşünüyorum kaç yere başvurdum iş için dönen olmadı okuyorum okul bitince de inşallah kpss ye girip atanirim ama pek ümidim yok neyse güzel yazmışsın benim de demek istediklerim buydu
- +1 yıl
Okulun bitmeden çalışmanı önermem ikisini birden yapman çok zorlanırsın yıpratma kendini o kadar
Sanırım bir özür borçluyum sana kusura bakma o kadar aptala denk geldim ki bu sitedr senin dediğini de ne cürretle böyle bir. şey der köpek gibi bana bakıcak olarak algılayınca fkglgkg böyle boka girdi durum tekrardan kusura bakma o aptallardan değilmişsin - +1 yıl
Yok ne kusuru canın sağolsun ben özür dilerim anladım zaten kalbinin temiz olduğunu bugün başım çok ağrıdı bu site yüzünden sabahtan beridir sürekli bir küçümseme aşağılama aklı selim birine denk gelmedim kapatmayı düşündüm sonra s*ktiret dedim içimden soru sorup çıkıyorum hiç münakaşaya girmiyorum değmez cidden zaten soru sorduğumda adam akıllı cevap vermiyorlar sürekli yargılıyorlar anlamadım buranın algoritmasini
- +1 yıl
Sağolll bu arada sen ne ara Yoda oldun burada kaç haftada oluyor ve öyle olunca ne oluyor
- +1 yıl
Günde 10 20 soru cevaplayınca hepsini de bot çok süper görüş seçiyor easy 400 xper kasıyon ama artık o kadar cevaplamıyorum hep aynı şeyler çünkü flglglgl
Arkadaşlarıma kız sitesinde yoda oldum master olunca pussyguardlığımı belgeledim yatın aşşa diyebilmek için takılıyorum fkgkgkgkfk - +1 yıl
Heee anladım alfa olma yolunda birtakım çakallıklar : )
- +1 yıl
Kötü jojuk xdd snjssjs liseli damarım çatladı gibi neyse amma boş yaptkm ben kaçar bu kötü adama da bir iyi geceler dilerim : D
- +1 yıl
Üni 2. Sınıf Eylül'de üstümüzden geçecek bakalım 1. Sinifta onur belgesi aldım yine alıcam hırs yaptım iyi geceler şekerim xdd
- Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı.
m +1 yılBen şuanda çalışmıyorum. Niyetim de yok. İstemeyen oğluna almasın. Zaten 3 günlük ömrüm kalmış aw
11 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 550 cevap paylaştı. Ne güzel ya benimkide tam tersi izin vermiyor çalışmama sinir oluyorum
12 Yorumla- +1 yıl
Ben çok işe girip çıktım evde dört kişi yaşadığımız için evi çekip çeviren yok kaynanam ve kayinpederimle yaşıyoruz aynı evde. Ama kaynanam hiçbir iş yapmasını bilmiyor yemeği temizliği falan. Hep ben yapıyorum eşim calisiyor, kayinpederimde. Ama eşim bana diyorki işten geldiğimde seni görmek istiyorum bide onun işi farklı kendi dükkanı var istediği zaman eve geliyor yemek yiyor. Ona yemek hazırlıyorum. O yüzden bana diyor sen çalışma ev işlerine bak yeter hicbiseyi düşünme ben düşünürüm. Sen yeterki evde ol seni görebileyim eve geldiğim zaman diyor. Ne istersem veriyor alıyor Allah razı olsun canım kocişkom
Gizli Üye(25-29)+1 yılbana sevgilim saçma sapan yerlerde çalışmana gerek yok kendini geliştir kurslara git kendine yatırım yap diyo. Onun işinede rajat zaten araba al sat yapıyo arada onun ofisine gidp takılıyorum
00 Yorumlabenim eşim her zaman diyor kadın her zaman çalışmalı ekonomik özgürlüğünü eline almalı adam haklı
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSonuna kadar haklı oturup evde onun üstünden para harcamak için mi evleneceksin sonuna kadar haklı kalkıp ta çalış sende katkıda ol evlenmese çalışan kişi bulsa çocuk haklı ne yapsa
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılİsterse 15 bin olsun onun parası yemek için mi evlenicen adam haklı masraflar çok fazla tabiki çalışıcan sende
- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılçalış ya da çalışma diye ısrar etmem. ama şahsen çalışmayıp bütün gün evde sokakta takılmasınıda istemem.
01 Yorumla- +1 yıl
10bin bu devirde para mı?
Gizli Üye(30-35)+1 yılBu devirde haklı değil mi sence? Adamın canı yok mu naısl geçiniceksiniz? Gençsin elin ayağın tutuyo çalış kazan bir yardımın olsun koca parası nereye kadar?
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılMaaş 10 bin lira ne ki hayat pahalılığından haberin var mı? Ben bekarım kira mira derdim yok. 8 bin alıyorum anca yetiyor.
Aşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı. Fark etmez bana benim yaşamım ya da yapacaklarım değişmeyecek sonuçta
00 YorumlaYa allahim kimisi calistirmaz kimisi zorla calistirir insanlar cok komik
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılEve gelince yemek yap ev temizle çocuk bak derse engellerim
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 8,5b cevap paylaştı.
+1 yılMaddi durumum yerindeyse olumlu bakabilirim.
00 Yorumla
+1 yılçalışmana ihtiyacım yok diyor benimki o yüzden sıkıntı yok xd
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 383 cevap paylaştı. Benimde sevgilim olsa bende ilerde çalışmasını isterdim
01 Yorumla
+1 yılDoğru demiş. Madem öyle sevgilin de çalışmasın
00 YorumlaBana da evden çalış, çalışma diyenler çıkıyor. Nedir bu zıtlıklar ya
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 13,8b cevap paylaştı.
+1 yılŞahsen ben çalışan birini isterdim evlenmek istesem. Hayat zor
00 Yorumla
+1 yılEskiden 1 evde 1 kişi çalışır 4 kişiye bakardı , şimdi 1 kişi çalışacak ve 4 kişiye bakacak haa , imkansız.
00 YorumlaSevgilin çok haklı. Ben bir erkek olsam genelde erkekler çalıştığı için özellikle söylerim seninde çalışmanı isterim diye. Başka zaman eşitlik diyorsunuz, işinize gelmediği zaman kafanız karışıyor
23 Yorumla- +1 yıl
Helal besenin gibisi kaldı mı?
- +1 yıl
ev işini de erkekler yapmıyor eşitlik diyorsa yemek yapsın sanki aşçı alır gibi yemek yapmak bilmek zorunda diyorlar
- +1 yıl
@xPsychopath ben yaparım. Yeter ki iyi birisi olsun şiir okuyan entellektüel beyleri uzdunuz hanimlar
Gizli Üye(30-35)+1 yılYani calis bencede cocugada erkek bakar iyi olur, hem calistirtio hemde cocuga baktirmak isteyen erkekler var
00 Yorumlacanım sen 10bini bu devirde para sandın herhalde çalışmanı istemekte gayet haklı şuanki maaşı kendine yeter ama evlenince neyinize yeteceğini sanıyorsun. çalışmanı istemekte gayet haklı.
00 Yorumla
+1 yılŞahsen ben hem katkı sağlamak olsun hem de geçinmek adına çalışmayı tercih ederdim yani bu da demek oluyor ki hak verirdim. Bu zaman da tek kişinin çalışmasıyla bir evin geçineceğine inanmıyorum.
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılTesekkur ederim beni köle olup başkasına para kazandırmaktan kurtarsığın için derim!
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHer şeyi ekonomiyi falan da geçtim de çalışmayan insan evde sıkılmaz mı her gün evde geçer mi
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇalışırsın çalışır. Tek maaş ile çok zor geçinirsiniz.
00 Yorumla
+1 yılÖyle bir dünya yok be güzelim
Erkeğim olsun diyorsan çalışmayı da bileceksin01 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılbisey demem ama cimri ve paragöz olduğu için ayrılırım
00 YorumlaAyrılırdım çok tiksinç erkek modeli bu bildiğiniz kariyi somurecek tarzdan i zaman bende ev işi yapmam de
00 Yorumla- Devamını Gör (57)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer