Hiç keyfim yok, ayrılık sonrası habeş maymunu bir sürü kız eklemiş. Normal mi?

ya ayrıldık ama bu hız ne yeni kızlar eklemiş sorunca kuzenim ilk okul arkadaşım diyor kızı gör taş gibi bu ne hız ve gelmiş birde bana hesap soruyor başka adamın arabasına nasıl binersin bu arabaya bindiğim kişi de arkadaşlar yani cevap vermedim mesajları SİLDİM nefret ediyorum hala beni suçluyor çantada keklik olarak göremez beni unuttuğu bir şey var keklikte kanat var o keklik uçtu artık

Hiç keyfim yok, ayrılık sonrası habeş maymunu bir sürü kız eklemiş. Normal mi?
Cevapla