
Kimimizin kriterleri çok yüksektir. Kimilerimizde kriterlerini düşürür ve aşık olur. Zamanla daha çok sevmeye başlar. Peki sizin kriterleriniz çok yüksek mi?
#TauredKraliçesi <3 <3 <3
#aysekaptan <3 <3 <3

Kimimizin kriterleri çok yüksektir. Kimilerimizde kriterlerini düşürür ve aşık olur. Zamanla daha çok sevmeye başlar. Peki sizin kriterleriniz çok yüksek mi?
#TauredKraliçesi <3 <3 <3
#aysekaptan <3 <3 <3
Selam gadası 🙃
Genelde yaşı geçen insanlar kendilerini evde kalmış görmüyorlar. Çünkü kendi istekleri yüzüne evlenmedikleri için bu onlar için sorun teşkil etmiyor.
olabilir canımın içi
♥
Cevap
8Cevap
Kendi kriterim değil kadınların kriteri yüzünden kaldığımı hissediyorum
Yok asla öyle degil de ben insanların kriterlerine ters düşüyorum işsizim haliyle olmuyor sabrediyorum umarım hersey iyi olur benim için.
Evde kalmak demeyelim de , bekar öleceğim gibi hissediyorum 😕🤣
Evet bazı kriterlerm olablr
Ama bunlar maddiyatla ilgili seyler degl
Sanatsal seyler
O yüzden evde kalabilrm ya
Hayır daha zamanı gelmedi bir sürü şey yapacağım sorumluluk almak istemiyorum bir 5 sene sonra düşünebilirim ama
Evde kalmış tabirini sevmiyorum. Kriterlerim yüksek değil ve hayırlısını bekliyorum
Kritersiz evde kaldim🥲
Sanmam gayet normal kriterlerim var
bazen evet D:
Olabilir 😂
Sokaktamı kalaydım
Hayır evlendim, boşandım.
18 yaşında acı çekmek
Ilerdeki ben diyorum
Yüksek evet
Evet ama evde kalmadım daha gencim
Evett
Bazen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar