32 yaşına kadar hiç bir kadın ile birlikte olmayan erkek çok şey kaybetmiş midir?

Etrafında çok kadın olsada kafası estiğinde direk gidip konuşsada hatta bir çok kız arkadaşı olsada sırf en doğruyu aradığı yahut bazı kaygılarından dolayı beğendiklerinden de uzak duran sonun da tamamen yanlizga gömülüp cinselligi dahi neredeyse aklindan atan bir erkek için ne düşünürsünüz geçen hayatına yazık etmiş midir?

32 yaşına kadar hiç bir kadın ile birlikte olmayan erkek çok şey kaybetmiş midir?
32 yaşına kadar hiç bir kadın ile birlikte olmayan erkek çok şey kaybetmiş midir?
Cevapla