Özellikle de misafirlikte yerinde duramayan herşeyi kıran oraya buraya koşturan yaramaz çocuklardan değildim
-hee bu iyi misafir ne kadar da uslu cümlesini duyabilmek için eve gidene kadar totonu kaldırmadığım günleri hatırlıyorum tabi içinden geliyor ama çoğu zaman ödün vermişindir diyebilirim.