Hoşlandığım kızın bana yaklaşımını anlayamıyorum, size bir umut var mı?

Aynı iş yerinde çalıştığım bir kızdan çok hoşlanıyorum ama utangaç biri olduğumfan açılma konusunda endişeliyim. Fakat o iş yerinde diğerlerine göre özellikle bana karşı soğuk ve mesafeli davranıyor. Sohbet etmeye çalıştığımda kısa cevaplar veriyor ve sohbeti ilerletmeye bile çalışmıyor. Ama bazen de umut verici şeyler söyleyip, yapıyor. İyice canım etti beni. Şimdiye kadar hiç sevgilim olmadığından fikirlerinize ihtiyacım var kızlar, yardım ederseniz çok sevinirim. Sizce niye bir öyle bir böyle davranıyor olabilir? Bir umut var mı sizce?

Hoşlandığım kızın bana yaklaşımını anlayamıyorum, size bir umut var mı?
Cevapla