Merhaba arkadaşlar sizce çok mu eksiklik var bende birisine aşık olup açıldım ama istemedi beni?

Gerçekten yıllar sonra aşık olabilmiştim çok yakışırdık ilk defa bir erkek beni istemedi ve bende ilk defa bir erkeğe açıldım böyle bi durum oldu işte kaç ay oldu hayla gelip yazmadı ama gördüğü yerde bakıyor uzun süre ilk zamanlar bakmıyordu 🥲🙏
Merhaba arkadaşlar sizce çok mu eksiklik var bende birisine aşık olup açıldım ama istemedi beni?
Merhaba arkadaşlar sizce çok mu eksiklik var bende birisine aşık olup açıldım ama istemedi beni?
Cevapla