Gerçekten yıllar sonra aşık olabilmiştim çok yakışırdık ilk defa bir erkek beni istemedi ve bende ilk defa bir erkeğe açıldım böyle bi durum oldu işte kaç ay oldu hayla gelip yazmadı ama gördüğü yerde bakıyor uzun süre ilk zamanlar bakmıyordu 🥲🙏
Merhaba arkadaşlar sizce çok mu eksiklik var bende birisine aşık olup açıldım ama istemedi beni?
Güzelsin lakin bu yetmiyor ki. Her güzel olana aşık olunsa adım başı aşık olabilirdik. Gönül bu, her güzele konmadığı gibi kimsenin güzel demeyeceğine de konabiliyor.
herkesin bakış açısı güzellik algısı farklı, benim güzrl buldugumu kardeşim begenmiyo, kardeşimin güzel buldugunu ben... hoş birisin ama her şey güzellik değil, eksiklikte değil