Kızlar, Sevgilim ile tek eğlendiğim, vakit geçirmekten hoşlandığım an evde olduğumuz anlar bunu nasıl aşarım?

Daha önce bu şekilde bir ilişkim olmamıştı hep Fb vs en uzun 1 ay sürerdi bir kişi ile ama bu sefer ciddi bir ilişkideyim fakat sadece evde mutluyum bir tek seviştiğimiz anlar kavga etmiyoruz aramızda mükemmel bir çekimde var 1,5 senede olmuş olsa arzularımız hala aynı hatta daha da istekliyiz haftanın 3-4 günü onda kalırım her akşam yarmadan önce sevişip yatmiş olsak bile sabah ben işe gitmeden tekrar yaparız falan öyle arzuluyuz ama gel gelelim ki dışarda sürekli kavga etmeye başladık hep bi huzursuzluk var ve sıkıldım bu durumdan dışarda vakit geçirirkende eğlenmek istyorum onunla ama olmuyor ve o da bundan şikayetçi oluyor sürekli ne yapacağim bilmiyorum sanırım artık acı bi tecrübe olarak kalacak ve eskisi gibi hayatıma devam edeceğim başka çözüm göremiyorum görebilen varsa yazsın

Kızlar, Sevgilim ile tek eğlendiğim, vakit geçirmekten hoşlandığım an evde olduğumuz anlar bunu nasıl aşarım?
Cevapla