Sosyal çevrem yok yap demeyin.
Onuda beceremiyorum, dışarı çıkınca nefesim daralıyor bu yüzden çıkamıyorum. Yalnız çıkıyorum hiç arkadaşım yok ve çıkarken çok yalnız olduğumu hatırlıyorum daralıyorum eve kaçmak istiyorum zaten bir iş okulda yok. Amaçsız yaşıyorum gibi hedef hayal yok beni seven bir sevgilim bile yok yapamamda hem bulunduğum koşul hem cesaretsizligim herkes geleceğini halletmişken, onların arasında bir hiç gibi yürümek kemiklerime kadar sizi veriyor..
Ne yapmalıyım önce böyle değildi antideprsyn hapları işe yararmi hayat kalitem sıfır bir ölü gibiyim kendimi arabaya binen 65 yaş üstü kartı ücretsiz nene dedeler gibi hissediyorum kendimi sanki bu dünyaya ait değilmiş gibi hissediyorum nefes alamıyorum..
Güncellemeler
+1 yıl
Soru burada.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer