? Ben galiba delirdim acil yardım? Neden böyle hissediyorum?

Sosyal çevrem yok yap demeyin.
Onuda beceremiyorum, dışarı çıkınca nefesim daralıyor bu yüzden çıkamıyorum. Yalnız çıkıyorum hiç arkadaşım yok ve çıkarken çok yalnız olduğumu hatırlıyorum daralıyorum eve kaçmak istiyorum zaten bir iş okulda yok. Amaçsız yaşıyorum gibi hedef hayal yok beni seven bir sevgilim bile yok yapamamda hem bulunduğum koşul hem cesaretsizligim herkes geleceğini halletmişken, onların arasında bir hiç gibi yürümek kemiklerime kadar sizi veriyor..
Ne yapmalıyım önce böyle değildi antideprsyn hapları işe yararmi hayat kalitem sıfır bir ölü gibiyim kendimi arabaya binen 65 yaş üstü kartı ücretsiz nene dedeler gibi hissediyorum kendimi sanki bu dünyaya ait değilmiş gibi hissediyorum nefes alamıyorum..

Güncellemeler
+1 yıl
Soru burada.
? Ben galiba delirdim acil yardım? Neden böyle hissediyorum?
Cevapla