İliskim 2 seneye yakındır var ve kendisiyle aram çok iyiydi ancak iliskimizi kiskananlardan dolayı aramızı bozmaya çalışanlar çok oldu ama hiç bozulmadı en son biri bana yazdı beni işlettiğini anladım bende onu işleteyim dedim, sonra ise tabi bu bana yavsıyor ama işlettiğini bildiğim için bende bilerek yüz verdim sonra ise rezil edecektim ama bu benden erken davranıp sevgilime herşeyi anlatıp bizi bozdu ben bu durumda napabilirim yardımcı olun.
Not: 12. Sınıfım ergen iliskisi yasamıyoruz ilk defa böyle bir şey oldu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bayağı ergen ilişkisi değilmiş 😄
Anlattığım kadarını biliyorsun dostum
Heralde anlattığın kadarını bilicem😄
Yani ilk defa böyle bir şey oldu saygılı edepli olgun insanlarız
Sen şimdi naneyi yemedin mi
Knk sçmışın geçmiş olsun direk ssle at bunu ona
Kanka ama inanmıyor napabilirim açıklama yaptım da inanmadı
Ses at bildiğin tüm yeminleri et
Boku yedik ya bitti bence
Çok kritik harbiden keşke riske atmasaydın ama nerden bilcen
He ya valla naptımsa inandıramadım
Sevmeye devam et
👏👏👏👏
Sağol dayı
Olmaz o işş
Bitti mi dersin