taklitler yaparak konuşmalar hareketler vs
Oyy oyy oyy cinim aşguuuuuum bien seni seviyırım
Ağzı bükerek yamultarak konuşmalar
Napuyoşun balum benum jijim
Deli gibi sevmek
her dakika aşkım canım
Oyuncak ayı gibi sarılmalar vs.
Romantizm falan
Sanırım soruyu erkeklere sormuşsun ama ben kendi adıma cevap verecek olursam Evet hoşuma gider ama bunu çok fazla abartmamak gerekiyor yani kadın duruşunu bozmamalı ne olursa olsun erkek de aynı şekilde duruşunu bozmamalı arada böyle mıncık mıncık sevmeler olabilir Benim de hoşuma gider eminim sevgilimin de hoşuna gider böyle sevmek sevilmek ama dediğim gibi insan ne olursa olsun o ağırlığını duruşunu bozmamalı
sevilmek güzeldir.. ancak dozunda güzeldir
fazla abartınca bana samimiyetsiz geliyor onu özlememe izin vermeli her saniye öyle yapış yapış bana göre değil geriliyorum ben
Cevap
4Cevap
Ne o öyle mıç mıç çok kötü
Bu sıcakta ne sarılması ne romantizmi ya?
Ewetttt
Hayır gitmiyor
İrite olurum 😊
Bayılırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?