Buluşma planı yaptığımız kızlar tarafından neden sürekli ekiliyor olabilirim?

Beni tanımadığınız için ufak bahsedeyim. Kızlara karşı hassasım, ne kibarlığımdan ne efendiliğimden taviz veririm. Sapıkliğim, absürtlüğüm de yok. Sosyal medyadan tanışıp kaliteli sohbetler ettigim bir suru arkadaşım oldu. Tamam buluşalım olur felan filan dendikten sonra bir bahane ile hep ekiliyorum. Bu 4 5 kere olmuştur bir sene içerisinde. Bir kızla karşılıklı oturmak da istiyorum artık. Yüzümü de göstereyim yani çirkinsin ondan da diyebilirsiniz. Instagram profilimi de göstereyim.
Buluşma planı yaptığımız kızlar tarafından neden sürekli ekiliyor olabilirim?
Buluşma planı yaptığımız kızlar tarafından neden sürekli ekiliyor olabilirim?
Buluşma planı yaptığımız kızlar tarafından neden sürekli ekiliyor olabilirim?
Cevapla