Beni tanımadığınız için ufak bahsedeyim. Kızlara karşı hassasım, ne kibarlığımdan ne efendiliğimden taviz veririm. Sapıkliğim, absürtlüğüm de yok. Sosyal medyadan tanışıp kaliteli sohbetler ettigim bir suru arkadaşım oldu. Tamam buluşalım olur felan filan dendikten sonra bir bahane ile hep ekiliyorum. Bu 4 5 kere olmuştur bir sene içerisinde. Bir kızla karşılıklı oturmak da istiyorum artık. Yüzümü de göstereyim yani çirkinsin ondan da diyebilirsiniz. Instagram profilimi de göstereyim.
Buluşma planı yaptığımız kızlar tarafından neden sürekli ekiliyor olabilirim?
Benimle vakit geçirmek istemeyen birisi için bir defadan fazla çabalamayacak kadar öz saygı sahibiyim. Beklentiler, istenilen şeyler benim sahip olduğum nitelikler ile benzerlik gostermeyebilir. Bu onları da beni de yanlış yapmıyor. "İstenmeyen" biri olamayacak kadar sevgi ve saygı görüyorum beni tanımayan anonim hesap..
Kızlar Ne Diyor
İstenmeyen birinin bu kadar çabalamasi..
Benimle vakit geçirmek istemeyen birisi için bir defadan fazla çabalamayacak kadar öz saygı sahibiyim. Beklentiler, istenilen şeyler benim sahip olduğum nitelikler ile benzerlik gostermeyebilir. Bu onları da beni de yanlış yapmıyor. "İstenmeyen" biri olamayacak kadar sevgi ve saygı görüyorum beni tanımayan anonim hesap..
Dnskdnsjd beğenmemişlerdir
Tabiki buna hakkı var herkesin. Beğenmediği insanla neden haftalarca aylarca mesajlasir ki bir insan peki?
Daha önce çine mi gittin
Yo hayır. Niçin