Ben atmam malum kurtlar sofrası hiç gerek yok öyle şeylere evlenince atarım 😂 (büyük konuştum eyvah)


Yani bazen olabilir ama sürekli sırf oraya fotoğraf koymak için atan kızlardan olmam arada olur yani her şey olabilir ama sürekli bak biz bunu yapıyoruz şunu yapacağız diye göstermek gözüne sokmak milletin ben bu hareketi yapmam.
Kurtlar sofrası atmam
Cevap
27Cevap
Evet atarım tabi ki
Instagramda kendim hariç hiç bir arkadaş eş dost akraba sevgili dahil paylaşmam kimse kusura bakmasın orası bana ait
Hayır hayatımı sergilemeyi sevmiyorum. Bu yüzden instagram snap facebook twitter gibi sosyal medya uygulamalarını kullanmıyorum.
Sergilemeden de kullanabilirsiniz aslında.
Sosyal medyanın amacı sergilemek.
Ben sergilemiyorum ama kullanıyorum. Amaç kişiden kişiye göre değişir. Satış yapmak için kullanan birisi hayatını sergiliyor mu?
Tabi amaçlara göre değişir ama fotosunu paylaşan biri bence kendini sergiliyor herkese.
Siz paylaşmazsınız olur biter.
Hayır zaten Instagram bilgi amaçli kullanan biriyim. Özel hayatımı paylaşmayi tercih etmiyorum.
Atarım, beni takip edenlere de sevgilime de güvenirim
Yaa bide baş harfini yazıp yanına kilit eklerim he bide tarih
Çekemezler mutluluğumu dedikodumu yaparlar o yüzden koymam
Valla bende atmam belki story olur evlenirsem kocamla fotomu atarım
Atmazdim ama atmak isterdim ama galiba atmazdim. Nazar var ya
Ego tatmin etmeye gerek yok ayrıca özelken güzel böyle şeyler
Atabilirim bilemedim 😂
Atma nazara gelir
Çıksın ❤️😘
Sevgilim bir gün olursa koyarım ama olmuyor ya
Çok kabasın belki ondandır
Kaba değilim aksine çok nazik biriyim burada gerçek kişiliğim yok
Burada gerçek kişiliğini neden kimse yansıtmıyor
Bilmiyorum bura ile gerçek arasında dagkar kadar fark var
Evet burada çok kabasın her attığım soruda bir patavatsızlığın oluyor
Yok ya abartma sende jdjf
Yemin ederim öyle
Ne mesela örnek verir misin
Geçen gün elbise fotosu attım giyeyim mi diye senin verdiğin cevap alakasız bir şekilde yakışmaz sana memen küçük cevabıydı çok kaba bir yorumdu
Dogru haklısın özür dilerim bebiş
Bebiş?
Samimiyet göstergesi
Demek ki insanlara kaba yorumlar yapmamalıymışsın bebiş
Özür dilerimyav kızma
Tamam affettim
Hadi şerefe 😄
🥛
Skjd
Evet paylaşıyorum zira hesabım gizli
Bulursam sorar müsade isterim😁
Eşimle hiç fotoğrafım yok.
Atmam ben evlenınce belkı
Evlenince atsan ne değişecek? Maksat hiç atmamak.
Nazar ederler beyime
Gerçekten beyin şanslı çok fena tutkulu takılıyorsunuz burada, benimkide daha sevgilim demeye dudak büküyor
Sürekli olmasa da arada atabilirim.
Nikah defterini atarım.
Bir bakıma fotoğraf sergisi, kesinlikle olabilemez
atmıyorum, adımı kirletmeye gerek yok.
Atmam heralde olunca 😀
Ciddiysek tabiiki atarım..
Henüz böyle bir şey yapmadım bu yaşıma kadar 😂
olsaydı atardım :D
Bitecek ilişkiler resmedilmiş olmamalı.
Atarım kurtlar sofrası işine bakar
Atarım.
Olursa isterse kendisi paylaşırım
Akrabalar falan var atamam
Bişey sormak istiyorum, lez misiniz
Saçmalama değilim
Atarım tabiki ama bil bakalım ne eksik
Kanka benimde yok boş ver 😂😂😂
😂😂😂
Atarım
Atmam nazar değer
Etiketlemeden olabilir
Yok ki olsa belki atardım
Atarım.
Atarız hemde mis olmayan bişeyi de atmak değişik
Atarım
Hayır , atmam
yok annem ağzıma sçar
atarım
Sosyal medya kullanmıyorum.
Kullanmıyorum
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?