Bekar oldugunuz halde sıkça evlilik vurgulaması aliyor musunuz?

İş arkadaşlarım tuhaf bir şekilde çok sıkıştırıyor beni. Başta şaka gibi algıladığım süreç zamanla can sıkıcı boyuta ulaştı.

Bekarlık sultanlık desem işte evlenemeyenlerin tesellisi de bu, istemiyorum desem ay niye istemiyorsun, kocamın arkadaşlarını bir düşüneyim varsa bekar, işte seni surdan şu çocukla çok yakistirdik bilmem ne bilmem ne.. hatta bunu koridor da yapıyorlar bazen ve çevredeki insanlar da duyuyor bu kdr saygısızlık terbiyesizlik olmaz istemiyorum bunun şakasını da esprisini de diyorum saçlarını baslarini yolasım geliyor ama iş ortamı iste ileri gitsen sen kötü olursun.

Bekar oldugunuz halde sıkça evlilik vurgulaması aliyor musunuz?
Cevapla