Evlenmek, aile kurmak istemiyorum. Ölene kadar yalnız yaşamak istiyorum, bu normal mi?

Baskıcı bi aile de büyüdüm erkekler den nefret eder oldum babam yüzünden. Şimdi ise evlilik baskısı yapıyorlar. Ben evlilik den yuva kurmakdan tiksinir oldum. Okuyorum, başka bı şehirde yanlız başıma yaşamak istiyorum. Bu durumu hiç kimse normel karşılamiycak bilmiyorum. Ama herkes den en başta erkekler den Uzak bı hayat yaşamak istiyorum.
Evlenmek, aile kurmak istemiyorum. Ölene kadar yalnız yaşamak istiyorum, bu normal mi?
Cevapla