Dün hiç konuşmadık. Normalde her gün konuşuyoruz. Bir şey olmuş olabilir mi? Sizce yakın arkadaşına sormalı mıyım?

Uzun zamandır arkadaş gibi sonra da flort olduğumuz cocukla bugün hiç konuşmadık. Dün telefonunun ekranının kirildiğini ve bozuldugunu söyledi ama beni kendi telefonunun kirildigini söylemek icin aramıştı. Normalde her gün konuşuyoruz. Mesajlarım tek tik oluyor. Normalden aradım açmadı. Sizce yakın erkek arkadaşına sormalı mıyım? Yoksa onun yazmasini mi beklemeliyim

Dün hiç konuşmadık. Normalde her gün konuşuyoruz. Bir şey olmuş olabilir mi? Sizce yakın arkadaşına sormalı mıyım?
Cevapla