8 yıllık ilişkim bitti 3 ay önce ben üzülürken o çok mutlu olsun tabi de bu kadar çabuk atlatması normal mi?

Liseden beri sevgiliydik şimdi 25 yaşına geldik, evlilik olayını soracak olursanız kaç kere dedim istemedi erken dedi saygı duydum

8 yıllık ilişkim bitti 3 ay önce ben üzülürken o çok mutlu olsun tabi de bu kadar çabuk atlatması normal mi?
Cevapla