Yeni tanıştığım kız bile çok güzelsin diyor ama ben kendimi çirkin hissediyorum?

Mesela iş yerinde maskeyi indirdim kız gelip maskesiz çok güzelmişsin gibi bişey dedi. Ama ben tipimi güzel bulmuyorum. Amacım ilgi görmek de değil ama sorun bende midir sizce. ( fotoya gerek yok)
Yeni tanıştığım kız bile çok güzelsin diyor ama ben kendimi çirkin hissediyorum?
Cevapla