Gün boyunca, âşık olduğunuz " o erkekten /o kadından" uzakta, insanlar üzerinize geliyorlar ruhunuz, kâlbiniz başta, kaçacak yer arıyorsunuz. Fakat, aşıksanız, sorun yok. Çünkü siz sevdiğinize, sevdiğiniz insan size kaçıp gizleniyor ve tebrikler tüm dünyayı bugün de yeniyorsunuz.. 🍀🍀😌😌 #tubasueda 🍀🍀🧚🧚
Şu hayatta birbirinden gereksiz insanların karşısında, aşk esasen sevdiğinle birbirine gizlenmek mi?
Ben şahsen gizlenemiyorum. Sebebi ise; sorunlarımı, problemlerimi, stresimi sevdiğim, değer verdiğim insana taşımak istemeyişimdendir yani olumsuzluk yaşamaması için. Şimdi karşımdaki kişide benim gibi düşünüyorsa 😃, vay halimize. Ama ben çok isterim benimle bütün sorunlarını problemlerini paylaşmasını omuzlarındaki bütün yükü almayı isterim. Sonuçta sevmek sadece kelimeden ibaret olmaması lazım. Hastalığında, problemlerinde, öfkeli anında, olabilecek herhangi bir olumsuzluk anlarında herkesten çok sevdiği insanın yanında olması gerekiyor bence.