Yaklaşık bir ay önce doktor bir kızla tanıştım. Deist olduğunu söyledi. Detaya bakar mısınız?

Kızla muhabbet ve uyumumuz iyi. Henüz 31 yaşında. Pazar günü görüştüğümüzde sohbet arasında deist olduğunu söyledi. Benim için pek problem değil ama bahsettiğim birkaç arkadaş olumsuz konuştu. Siz olsanız ne yapardınız?

Yaklaşık bir ay önce doktor bir kızla tanıştım. Deist olduğunu söyledi. Detaya bakar mısınız?
Cevapla