Bu işi yapan biri size göre kötü biri midir, fikriniz nedir?

Maddiyat nedeniyle çok işte çalıştım liseden beri. Aile derseniz destek yerine köstek oldu.. Borçlar, faturalar filan derken baş edemedim ve bir süredir para karşılığı ilişkiye başladım , bunu yapmak sizce çok mu kötü, kalp güzelliği daha önemli değil mi sizce de

Bu işi yapan biri size göre kötü biri midir, fikriniz nedir?
Cevapla